Mies pettää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx

Vieras
Mies lähti perjantai iltana kylille tuli sit lauantai aamuna 8 aikaa kotia. kysyin sit et missä on ollu niin sano et oli käyttänyt kaveria jossain. Huomasin tänä aamuna et kaulalla oli pieni jälki. En huomannu lauantaina kun oli poolo pusero päällä ja on nytkin. Mut aamulla yritti peitellä sitä näki käytöksestä. Kysyin sit et mitä kaulalla niin sano et ei tiiä on kuulemma käsissäkin. katos kun en huomannu käsissä mitään. Väittää et ei oo ketään.

Käyttää muutenkin pooloja. En usko miestä. Kun oon kysyny mieheltä et onko toinen ei kato kunnolla silmiin. siitä voin päätellä et valehtelee. Itse on kauheen mustasukkainen. Mitä itse tekee toista epäilee siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Soita sille kaverille ja kysy missä se on eilen ollut :D

Se on miehen serkku, ovat ku paita ja perse. Se ei seurustele ja vaihtaa akkaa ku sukkaa niin en mee uskomaan. Luulen et mies on soittanu sille et valehtelee jos soitan

Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Mies lähti perjantai iltana kylille tuli sit lauantai aamuna 8 aikaa kotia. kysyin sit et missä on ollu niin sano et oli käyttänyt kaveria jossain. Huomasin tänä aamuna et kaulalla oli pieni jälki. En huomannu lauantaina kun oli poolo pusero päällä ja on nytkin. Mut aamulla yritti peitellä sitä näki käytöksestä. Kysyin sit et mitä kaulalla niin sano et ei tiiä on kuulemma käsissäkin. katos kun en huomannu käsissä mitään. Väittää et ei oo ketään.

Kovan tenttauksen jälkeen se myönsi et on pettänyt

mulle tulee itselle aina kaulalle ihan fritsun näkösiä jälkiä ku iho alkaa ärtyä jostain (mm.hajuvedet, tietyt huuhteluaineet) ja sit raavin. mies monet kerrat ihmetellyt..

Yhteistyössä