mies sit valehteli mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jande32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös.....:
Itsekkin 3v tytön ja 2kk pojun äiti. Mies myös paljon töissä ja välillä epäilyttää nuo jatkuvat töissäolot. VARSINKIN kun välillä ei vastaa puhelimeen moneen tuntiin ja sit tulee kotiin tupakalle/kaljalle haisevana, mitään ei sano missä on ollut. Sit jos sanon asiasta jotain, tuumaa et kaikkee mä kuvittelenkin... Ärsyttää ihan sunkin puolesta... Yritä jaksaa ja SANO HÄNELLE SUORAAN ETTÄ KATSOIT HÄNEN PUHELINTAAN. Jospa olisikin jotain viatonta... onko se nainen samassa työpaikassa?

tätä teki mun nykyinen ex suhteensa aikana :|

Kai sen nyt tilinauhasta näkee, onko mies ollu töissä sillon ku sanoo olleensa!

mä oo ikinä lukenut yhdenkään mun kumppanin tilinauhaa.

Jaa. No meillä mä arkistoin kaiken tärkeen postin, ja miehen palkka kun on muutamaan kertaan ollu väärin, niin aina tarkistetaan et onko maksettu tarpeeksi

Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
tänä aamuna että hänen työkaverit laitto sille viestejä |O mies suihkus käymään nii kurkkasin että kuka laitto nii yksi nainen joka oli siitä aikasemmin kiinnostunu :snotty:
Ja sit tänään kysyin et jos saan meidän lapselle hoitajan lauantaiksi että lähtisin ulos hänen ja kavereiden kanssa nii sano et menee vaan duunikavereiden kanssa :(
että ottaa päähän toi mies nytte :kieh:

ettei sulla sit ole mun vanhaa miestä. se teki just noin. oli työkavereiden kanssa ja sillä olikin nainen. tosin se oli työkaveri
:/

Samakai se on minkämaalainen mies tai nainen on kaikissa kansalaisuuksissa löytyy niitä mätämunia... ja niitä ihanuuksia.

Mutta joo on se helppo repiä täällä suutaan jos ei ole itse joutunut epäileen koskaan omaa puolisoaan jos on aihetta epäilyille niin kylläpä sitä jokainen tekee kaikkensa että saisi totuuden selville ja jos toinen osapuoli on hairahtanut, mutta haluaa silti pitää vaimonsa ja lapsensa niin tasanvarmasti ei kerro totuutta jos kysytään..ja kyllä olen sitä mieltä että se totuus suhteesta kuuluu kummallekin...kyllä toisenkin kuuluu tietää jos toinen pettää saapa sen tiedon sit puhelimesta tai mistä vaan..saa ainakin sitten itse päättää että haluaako elää petturin kanssa ja onko ees mahdollisuuksia korjata suhdetta..

Ja kyllä se luotettavinkin mies tai nainen voi silti pettää.. ihmiset muuttuvat ja ikävä kyllä ei aina parempaan..

Mutta jaksuja ap:lle ja selvitä totuus

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
mä oo ikinä lukenut yhdenkään mun kumppanin tilinauhaa.

Jaa. No meillä mä arkistoin kaiken tärkeen postin, ja miehen palkka kun on muutamaan kertaan ollu väärin, niin aina tarkistetaan et onko maksettu tarpeeksi[/quote]

Samoin täällä.Mä haen postin ja mulla on myös ollut tapana katsoa onko palkka maksettu oikein, varsinkin jos on ollut lomapäiviä tai sairaslomaa välissä ja sen jälkeen nakkaan palkkalaskelman laatikkoon missä muutkin palkkalaskelmat on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samoin täällä.Mä haen postin ja mulla on myös ollut tapana katsoa onko palkka maksettu oikein, varsinkin jos on ollut lomapäiviä tai sairaslomaa välissä ja sen jälkeen nakkaan palkkalaskelman laatikkoon missä muutkin palkkalaskelmat on.

mä hain kans postin, mutten ikinä aukonut mitään miehelle kuuluvaa. mies laittoi itse paperinsa talteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä:
Joo,mut sul on turkamanni...ei mies...

Ehe ehe :headwall:
Eikös sun ja kaltaistesi logiikan mukaan mun pitäisi kyylätä kahta kauheammin, koska mieheni ei ole suomalainen?
Tätä palstaa kun lukee, niin mä olen kyllä helvetin tyytyväinen aviomiesvalintaani. Mua ei ole koskaan hakattu, potkittu, tönitty, tai uhattu väkivallalla millään lailla. Mua ei ole petetty, ei ainakaan ole minkäänlaista syytä uskoa niin (ei miehen kummallisia poissaoloja jne). Mun mies ei riehu kännissä, mun mies ei oksenna krapulassa, koska mun mies ei harrasta kännäämistä. Mun mies siivoaa (eilenkin jynssäsi koko kämpän). Mun mies puhuu ja pussaa. Mun mies tienaa tarpeeksi, ja elättää perheemme. Mun mies luottaa muhun. Mun miehellä ei ole vittumaista ex-vaimoa, ei huonokäytöksisiä lapsia entisestä suhteesta, ei mielenterveysongelmia. Mun miehellä ei ole kaljamahaa eikä se haise hielle. Mä saan soittaa mun miehelle töihin, ja se vastaa heti tai melkein heti eikä monen tunnin päästä kun mä soitan. Mun mies on ehkä liian paljon töissä, mutta kun näitä palstalaisten valitusvirsiä lukee niin mulla ei oo asiat lainkaan huonosti =).

Ookrait, että KAIKKI suomalaiset on sitten tuollaisia mitä luettelit?
No on se hyvä että sinulle on suotu se ainoa mies,tai siis turkmanni ei mies, maanpäällä joka on hyvä.
Hienoa!!

Eivät kaikki ole tuollaisia (missä kohtaa väitin niin?). Mutta tämän palstan perusteella aika moni on. Näkemäni ja kokemani perusteella moni on. Silti nainen pysyy liitossa. Moni suomalaisen miehen vaimo ei olisi edes päästänyt miestään laivalle... :whistle: .
Usko tai älä, joka maassa on sekä hyviä että huonoja miehiä. Suomen perheväkivaltatilastoja ja väkivaltatilastoja yleensäkin kun katsoo (plus avioerotilastoja) niin eipä ne suomimiehetkään taida kaikki ihania olla...
Sellainen, joka on reissannut paljon ja asunut sekä työskennellyt ulkomailla, oppii ottamaan ihmiset yksilöinä, eikä näe heitä vaan kansalaisuutena jota he edustavat. Minä olen näistä yksi esimerkki. :)

Saanko kysyä, että mitä helvettiä? Sun kuvauksesta saa nyt semmosen kuvan, että olet maailman paras naikkonen miehellesi ja miehesi on kyllä jotain maailman parasta miesainesta. Myös, että teidän suhteenne on kyllä jotain pilvienpäällä tanssimista. Hei en haluisi masentaa, mutta en tasan usko sitä että teidänkään juttu kauaa kestä.
Halleluja. Ainiin ja tämä oli siis minun mielipide/kuvitelma siitä mitä ajattelen tekstiesi perusteella.
Ei sun mies ole yhtään sen parempi kuin muidenkaan, vaikka sattuukin olemaan _ulkomaalainen_.

Alkuperäinen kirjoittaja Bambomo:
Saanko kysyä, että mitä helvettiä? Sun kuvauksesta saa nyt semmosen kuvan, että olet maailman paras naikkonen miehellesi ja miehesi on kyllä jotain maailman parasta miesainesta. Myös, että teidän suhteenne on kyllä jotain pilvienpäällä tanssimista. Hei en haluisi masentaa, mutta en tasan usko sitä että teidänkään juttu kauaa kestä.
Halleluja. Ainiin ja tämä oli siis minun mielipide/kuvitelma siitä mitä ajattelen tekstiesi perusteella.
Ei sun mies ole yhtään sen parempi kuin muidenkaan, vaikka sattuukin olemaan _ulkomaalainen_.

Et sitten vanhempaa ketjua kaivanut esiin...?

Ei mun mies olekaan yhtään sen parempi kuin kukaan muukaan kansalaisuutensa takia - muttei myöskään huonompi, vaikka häntä kovin usein täällä haukutaankin syntyperänsä takia. Tai työntekonsa takia.

Me ollaan oltu pian 9 vuotta yhdessä. En tietenkään tiedä, kestääkö "meidän juttu kauan", mutta aika kauan on jo kestänyt. Kauemmin kuin monen muun "juttu". On ylä- ja alamäet, mutta alamäissä ei edelleenkään oo ollut perheväkivaltaa tai muutakaan ikävämpää. Ja vakaasti uskon siihen, että me ollaan toisillemme ne parhaat puolisot. Jos ero tulee niin tulkoon, kivaa oli niin kauan kuin se kesti.

Yhteistyössä