Auttakaa nyt rakkaat XXXL mammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koko50
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nomä suosittelen kappahal tai h&m ja seppälästä löytyy joskus hyviä isojen tyttöjen kokoja. ja lindex tietty. mun mielestä parhaat isot kooton kapphalissa ja h&m. ite joutunu mont avuotta jo niitä käyttämään. toinen vaihto ehto o että teet itse.onne metsästykseen. kerrothan jos löydät hyvän kaupan.. :D

paljonko on aikaa ja mitä saa maksaa?
Meinaan et sä noista halpiskaupoista mitään iltapukua saa.
Lisäksi kun me olemme kaikki eri muotoisia, niin ei se kokonumero takaa, että puku sopii. Aioitko tilata monta ja sovittaa kaikkia, palauttaa loput?
Meinaan jos on vähänkään ompelutaitoa, niin saat vaikka ryppytaftista tosi juhlavan hame plus takki, tai kotelomekon. Burdat vaan kehiin!

ajtkan vielä, et mihin tilaisuuteen asu tulee?
Meinaan iltapuku on sit oikeasti niin pitkä, et vain kengänkärjet näkyy. Seemosia meinaa löytyä muutenkaan, saati nettikaupoista.

Mä teetin ompelijalla mustan jakkupuvun, hyvästä villakankaasta ja tuli maksamaan n. 250e. Eli saman verran kuin kaupassakin. mutta nyt on sopiva (oon siis lyhyt ja paksu) Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras klo 10.22:
ajtkan vielä, et mihin tilaisuuteen asu tulee?
Meinaan iltapuku on sit oikeasti niin pitkä, et vain kengänkärjet näkyy. Seemosia meinaa löytyä muutenkaan, saati nettikaupoista.

Mä teetin ompelijalla mustan jakkupuvun, hyvästä villakankaasta ja tuli maksamaan n. 250e. Eli saman verran kuin kaupassakin. mutta nyt on sopiva (oon siis lyhyt ja paksu) Suosittelen!

kyseessä siis häät. Ihan pitkäpuku pitää olla. Täysin istuvaa ei varmasti löydy mutta jos pikku korjauksilla pääsisi ettei koko juhlamekkoa tarvisi tehdä. Kyseessä kuitenkin kertakäyttö mekko niin kipuraja on 200e.

Esimerkiksi Curvety.comista saa alle kahdellasadalla seuraavanlaisia pukuja:

6cd99be3-b15c-403e-9582-9b861a5c6b9d.jpg

a1e53357-351e-4ee2-b18d-ab4b430193f7.jpg

8bfa990e-c13d-4517-8c42-417865e39a4b.jpg

38cad900-2cd8-4102-a2d1-6fa61ac0baf8.jpg

Jos läytää jostain ameriikan kaupasta mieleisen puvun (esim. nuo Igigin puvut) niin kannattaa katsoa löytyisikö samaa jostain euroopan puolen kaupasta, niin ei tule tulleja ja muuta ikävää maksettavaksi.

onkohan sitä koossa 46 täytyykin käydä kurkkaamassa, toisaalta olen koko ajan kutistumassa, enkä osaa itse kaventaa mutta noin täydellisesti mun kropalle varmasti sopivaa pukua olisi kyllä halua käyttää ompelijallakin, jotta tekisi siitä mitoille sopivan.
Mun mitat on ylhäältä alas 110/95/110

Yhteistyössä