K
koko50
Vieras
mistä ihmeestä minä saan juhlavan juhlamekon, siis iltapuvun. Nettikauppa olis plussaa kun täällä korvessa asun. Lämmin kiitos vinkeistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös cellbesillä ole tosi isojakin kokoja.. joskus kuvastoa oon selaillut..
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja tosiaan, teettämällä taidat saada istuvimman..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras klo 10.22:ajtkan vielä, et mihin tilaisuuteen asu tulee?
Meinaan iltapuku on sit oikeasti niin pitkä, et vain kengänkärjet näkyy. Seemosia meinaa löytyä muutenkaan, saati nettikaupoista.
Mä teetin ompelijalla mustan jakkupuvun, hyvästä villakankaasta ja tuli maksamaan n. 250e. Eli saman verran kuin kaupassakin. mutta nyt on sopiva (oon siis lyhyt ja paksu) Suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:Ap, siis sun omat häät kyseessä? Vai oletko vieras? Nimittäin jos on päivähäät niin ei vieraille iltapukua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää:Oma vika kun oot läski, toihan on jo tosi huonoa terveydelle olla noin iso. Laihduta ja mee sitten ostoksille!
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää:Oma vika kun oot läski, toihan on jo tosi huonoa terveydelle olla noin iso. Laihduta ja mee sitten ostoksille!