Auttakaa nyt.Olenko vai en raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa vakkari

Vieras
Jo viikon verran on tuolla kohdussa ollut sellaista viiltelyä ja emätin krampannut pari kertaa yht´äkkiä.eilen illalla ihan piti mennä kyyryyn kun tuolta kohdusta oikein viilsi .
kuukautiset loppui 2 viikkoa sitten .olivat niukemmat kuyin yleensä,mutta kestivät pitempään (sellaista tiputteluvuotoa lopuksi).
Sitä edeltävät kuukautiset alkoivat noin 6-viikkoa sitten.
Eilen ostin raskaustestin ihan vain tuon kumman kohtutuntemuksen vuoksi.Ekan testin tein päiväpisusta (olin ollut noin tunnin pissaamatta).Testi oli apteekista noin 25-hcg-luokkaa.siihen piirtyi noin 10-min .kuluttua hentoakin hennompi viiva.hyvä kun edes erottui kuin oikein tihrusti.
Illalla tein uuden 10-hcg testin (First step) ja siihen tuli noin 15-min kuluttua noin kolme kertaa haaleampi selvä paksu viiva.testiohjeessa luki että 10-min .jälk.jos tulee ei ole luotettava.
No kuitenkin asia pyöriii päässsä.miten nuo nyt sitten voi tulita ja jos olen raskaana milloin sitten alkoi?

Oliko viiva harmaa vai oliko siinä väriä? Jos on väriä niin luultavasti se on positiivinen mutta jos ei niin sitten vain viivanpaikka. Jos noi edellisen menkat ei olleet kunnolliset, vaan valemenkat olisit jo suht pitkällä raskaana ja sillon kyllä pitäs tulla pissasta kuin pissasta jo selkee plussa. Joten hieman epäilen että olisiko vaan ovulaatio kipuilua.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vakkari:
Jo viikon verran on tuolla kohdussa ollut sellaista viiltelyä ja emätin krampannut pari kertaa yht´äkkiä.eilen illalla ihan piti mennä kyyryyn kun tuolta kohdusta oikein viilsi .
kuukautiset loppui 2 viikkoa sitten .olivat niukemmat kuyin yleensä,mutta kestivät pitempään (sellaista tiputteluvuotoa lopuksi).
Sitä edeltävät kuukautiset alkoivat noin 6-viikkoa sitten.
Eilen ostin raskaustestin ihan vain tuon kumman kohtutuntemuksen vuoksi.Ekan testin tein päiväpisusta (olin ollut noin tunnin pissaamatta).Testi oli apteekista noin 25-hcg-luokkaa.siihen piirtyi noin 10-min .kuluttua hentoakin hennompi viiva.hyvä kun edes erottui kuin oikein tihrusti.
Illalla tein uuden 10-hcg testin (First step) ja siihen tuli noin 15-min kuluttua noin kolme kertaa haaleampi selvä paksu viiva.testiohjeessa luki että 10-min .jälk.jos tulee ei ole luotettava.
No kuitenkin asia pyöriii päässsä.miten nuo nyt sitten voi tulita ja jos olen raskaana milloin sitten alkoi?

Mulla oli vähän samanlainen juttu. Viime menkat kesti vain neljä päivää ja oli tosi niukat, kaks päivää väliä ja sit tuli. sellaista tuhrua. Nyt oli menkat viikon myöhässä ja tein testin päivällä. Tuli kaks viivaa,m ut toinen oli tosi hento viiva. Tein aamulla uuden testin ja sama tulos, mut sitten illalla rupesi vuotaan ja nyt sitten vuotaakin ihan runsaasti. Olikohan jotain raskauden alkua vai testit näytti mitä sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja sow:
Oliko viiva harmaa vai oliko siinä väriä? Jos on väriä niin luultavasti se on positiivinen mutta jos ei niin sitten vain viivanpaikka. Jos noi edellisen menkat ei olleet kunnolliset, vaan valemenkat olisit jo suht pitkällä raskaana ja sillon kyllä pitäs tulla pissasta kuin pissasta jo selkee plussa. Joten hieman epäilen että olisiko vaan ovulaatio kipuilua.

viiva oli ihan punainen.haaleampi vain kuin se kontrolliviiva.

tuleeko tuohon ns.viivanpaikkaan punaista jos ei ole raskaana?olen tehnyt nyt vuoden ajan varmaan 10 testiä ja koskaan ei ole tullut mitään väriä vielä roskiksessakaan ennen.
Kumma olo vain tuolla alamasussa .sellainen painon tunne ja arkuus.lisäksi kokoajan pissittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sow:

viiva oli ihan punainen.haaleampi vain kuin se kontrolliviiva.

No mulla ei ole koskaan testiviiva ollut yhtä vahva kun kontrolliviiva. Selkeästi haaleampi punainen viiva ja olen raskaana ollut.

Oliko testisi esim. tämän näköinen http://www.aijaa.com/v.php?i=4555708.jpg vai tummempi vai vielä vaaleampi?

Tuo on joku tuolta vauvakuumepuolelta napattu kuva, anteeksi vaan tikun omistajalle. :) Plussahan tuo on, vaikka kohtalaisen haalea.

Itse en ole koskaan saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva ja pari lasta on.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Oliko testisi esim. tämän näköinen http://www.aijaa.com/v.php?i=4555708.jpg vai tummempi vai vielä vaaleampi?

Tuo on joku tuolta vauvakuumepuolelta napattu kuva, anteeksi vaan tikun omistajalle. :) Plussahan tuo on, vaikka kohtalaisen haalea.

Itse en ole koskaan saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva ja pari lasta on.

Tuo linkkikuvasi on kuin mun testit, mitkä meni kesken :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Tuo linkkikuvasi on kuin mun testit, mitkä meni kesken :(
Ja kuin ne mun testit joista olen saanut elävän lapsen. :)

Itse en ole koskaan saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva ja pari lasta on.[/quotee

Ekassa testissä (Hcg 25 tunnin pisusta)paljon tuosta viivaa haaleampi.Toisessa samanpäiväisessä testissä(hcg 10 kolmen tunnin pisusta) suunnilleen noin tumma kuin tuossa kuvassa.Ja väri oli punainen ei harmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jos sulla menkat olleet, tuskin oot raskaana :/
Monilla saattaa olla ns. "menkat" vaikka onkin raskaana. Joillakin on useammatkin.

Mut eikös testi ole silloin kuitenkin positiivinen, jos ne harvinaiset "valemenkat" tulee :whistle:
Mutta eikös tuossa testi ollutkin positiivinen? Jos kerran ap:lla testissä samanvahvuinen viiva kuin linkitetyssä kuvassa.

No jos siinä väriä on ollut niin todennäköisesti olet silloin raskaana. itsellä alkuraskaudessa tehdyt testit ovat myös olleet haaleita mutta punaista väriä on tullut viivan toiseen laitaan. N.viikko menkkojen myöhässä olon jälkeen on vasta ruvennut vahvempaa viivaa tulemaan. Mutta joillakin saattaa olla että vaikka päivää ennen synnytystä tekis testin niin eivät vahvaa viivaa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ap, jos sun viivasi oli tosiaan samanvahvuinen kuin tuossa kuvassa, niin selkeä plussahan se on. :)

Kaivoin testin tuolta roskista vielä uudelleen ja on kyllä pikkusen tummempikin kuin tuo tuossa kuvassa.Harmi kun en osaa tänne laittaa kuvaa siitä.
Nyt sitten jos todella olisin raskaan pähkäilen milloin oikein hedelmöitys olisi tapahtunut?Huh!Ihan tässä alkaa kädet tärisemään.
Valkovuotokin on pikkasen semmosen ihmeen makeamman hajuista.???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisaalta jos sulla oikeat menkat on ollut 6viikoa sitten ja saat nyt noin haaleita plussia, niin vois vaikuttaa varhaiselta keskenmenoltakin.
Voihan se olla sekin, jos kohtuun jäänyt raskausmateriaalia. Toisaalta, mulla aikaisessakin keskenmenossa on vuoto ollut suht runsasta.