Auttakaa naista mäessä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marja

Jäsen
07.09.2004
88
0
6
Nyt tarvitaan nopeaa apua seuraavaan kysymykseen, jos jollain sattuisi olemaan tietoa;
Kuinka painavan lapsen voi laittaa sitteriin? Onko kellään sitterin mukana tullut minkäänlaisia ohjeita?
Itese en löydä tuotetiedoista mitään, ilmoitettu on vain että saa alkaa käyttämään 3viikon iästä lähtien.

Osaisiko kukaan auttaa?

Kiitos paljon avusta, näin etukäteen!! :flower:
 
Mut must tuntuu et meiän lapsi ei painanut lähellekkään 15kg kun sitteri hajos.


Nyt tarvitaan nopeaa apua seuraavaan kysymykseen, jos jollain sattuisi olemaan tietoa;
Kuinka painavan lapsen voi laittaa sitteriin? Onko kellään sitterin mukana tullut minkäänlaisia ohjeita?
Itese en löydä tuotetiedoista mitään, ilmoitettu on vain että saa alkaa käyttämään 3viikon iästä lähtien.

Osaisiko kukaan auttaa?

Kiitos paljon avusta, näin etukäteen!! :flower:
[/quote]
 
Ostin Emma -merkkisen Babysitterin heinäkuussa lapselleni.

Käyttöohjeessa sanotaan, että

"voidaan käyttää lapselle 14 päivästä aina 9 kk:n ikään asti. Varoitus: ei suositella lapselle joka osaa istua itse (15kg:n asti)"
 

Similar threads

Yhteistyössä