Nyt tarvitaan nopeaa apua seuraavaan kysymykseen, jos jollain sattuisi olemaan tietoa;
Kuinka painavan lapsen voi laittaa sitteriin? Onko kellään sitterin mukana tullut minkäänlaisia ohjeita?
Itese en löydä tuotetiedoista mitään, ilmoitettu on vain että saa alkaa käyttämään 3viikon iästä lähtien.
Osaisiko kukaan auttaa?
Kiitos paljon avusta, näin etukäteen!! :flower:
Kuinka painavan lapsen voi laittaa sitteriin? Onko kellään sitterin mukana tullut minkäänlaisia ohjeita?
Itese en löydä tuotetiedoista mitään, ilmoitettu on vain että saa alkaa käyttämään 3viikon iästä lähtien.
Osaisiko kukaan auttaa?
Kiitos paljon avusta, näin etukäteen!! :flower: