Auttakaa naiset! ..Nolo tamponiongelma.. =(

• Viestiketjun aloittaja ujopiimä
  • Ensimmäinen viesti
ujopiimä
Tamponista tais katketa osa tonne.. öhöm.. sisälle. Vedin siitä narusta, niin näytti niinkuin vain puolikas olis tullut ulos. Luotanko nyt vain siihen, että loppukin tulee sieltä painovoiman avulla joskus pois, vai pitääkö se käydä jossain poistattamassa?

*Voi nolouden huippu* :/

kannattaa kaivella!ei välttämättä tule ulos.äitille oli käyny sillai,et oli unohtanu sisälle ja oli laitellu vaan uutta :headwall: oli ruvennu sit ihmettelemää outoa tuoksua ja sit kokeillu niin oli löytänyt sen tampoonin..oli ollut jotain pari kuukautta sisällä :D

itellä on joskus käyny et unohtanu et on jo ja kokeilli laittaa toista,mut kuitenkin saman päivän aikana!

vieras
ei siinä nyt hävettävää ole, et sä sitä sinne tahallasi katkassut ja mistäs noita asettimessa olevia tietää jos ovat viallisia.
jos noin käynyt ni eikun reklamaatioo tekemään.

Entä jos poistolanka katkeaa: Se on erittäin epätodennäköistä! Mutta jos niin todella sattuu käymään, on yleensä varsin helppoa päästä tamponiin käsiksi sormilla. Pese kätesi ja kyykisty hieman tai käytä samaa asentoa kuin yleensä tamponia paikalleen asettaessasi tai poistaessasi. Jos et todellakaan pysty saamaan tamponia itse ulos, sinun tulee käydä lääkärin luona SAMANA PÄIVÄNÄ. Samaa tamponia ei saisi koskaan pitää kahdeksaa tuntia kauempaa.

http://www.tampax.fi/questionsanswers2.php?topic=3&page=1&id=6

Ei kai sillä niin väliä katkeaako tamponi vai lanka. Osa jää kuitenkin silloin sisuksiin :whistle:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei siinä nyt hävettävää ole, et sä sitä sinne tahallasi katkassut ja mistäs noita asettimessa olevia tietää jos ovat viallisia.
jos noin käynyt ni eikun reklamaatioo tekemään.
Joo näinhän se on :) Ja sitten lähetän käytetyn tamponinpätkän valmistajalle! :D

No mutta entäs jos se sit onkin ollut viallinen ja menen sinne ronkittavaksi turhaan?! SITTEN se ainakin noloa on!

vieras
Jos susta siltä tuntuu, että sinne jäi jotain, niin ei ole tod. mitään noloa mennä lääkäriin. Käyt kai sä joskus muulloinkin gynetarkastuksessa, hoituu vuositarkastus ja tuo samalla.

minä vaan
Mulla jäi kerran tamponi sisälle. Olin laittanu varmuudeksi minisellaisen, vuoto oli jo oikeestaan ohi. Vähän tuiterissa en muistanu ja hommailtiin miehen kanssa... Parin-kolmen päivän päästä aloin miettimään. Ja oli outoa kun ei mitään normaali valko-ym vuotoa tullut. Koitin sormellä ja tunsin jotain. Menin gynekologille poistattamaan kun en saanut siitä itse otetta. Lääkäri sanoi, että on tosi vakavasta asiasta kyse, aiheuttaa nopeasti pahan tulehduksen, mullekin määräsi antibiootti(?)kuurin, vaik ei vielä tulehduksen merkkejä ollutkaan. Eli lääkäriin varmuuden vuoksi ja mahd pian!

Yhteistyössä