Auttakaa!N.2v.tyttö työntäny jotain nenäänsä ja.....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras

....nyt alkanu haiseen ihan mädälle jo!!Millä saan sen"jonkun"-luultavasti purkka tms.kaivettua pois sen nenästä??Kauheeta rimpuilua ja huutoa kun oon koittanu...Ei haluttais lähteä tk'hon,ite haluttais saada se pois.Niisteli aiemmin mut ei enää kun sattuu niin paljon!!=(
 
hhmmm.. joo tota jos ei sulla satu oleen oikeita työvälineitä kotona niin lähtisin sinne tk.seen voi tulla tosin pidempikin reissu, ihan esim sairaalaan saakka, kun 2 vuotitaat ei oikeen pysy paikallaan noin niinku käskettäessä... mut jos odottelet vielä vähän aikaa kotona niin saattaa tulla tosi pitkä reissu sinne sairaalaan...
 
Vie nyt ihmeessä lääkäriin. Meillä kävi niin, että tyttö (2v)kertoi laittaneensa jotain nenään ja huuto oli sen mukaista. Kiikutin oitis terveyskeskukseen ja pitkän tutkimuksen ja kaivelun jälkeen lääkäri totesi ettei mitään löydy... on vain sörhäissyt jollain nenää. Jonkin ajan kuluttua nenä alkoi myös "haista" ja vaadin lähetteen sairaalaan. Siellä asiantunteva lääkäri kunnon välineillä sai sitten poistettua n. 1 cm:n mittaisen esineen nenästä. Voin vain kuvitella miten kurjaa oli tytöllä olla vierasesine nenässä jonkin aikaa (:(:
Vierasesine voi olla todella syvällä ja sen poistamiseen tarvitaan asiantuntemusta ja kunnon välineitä + puudutteet ja limakalvoa supistavat suihkeet! Mars lääkäriin siitä!
 

Yhteistyössä