M
mä
Vieras
....nyt alkanu haiseen ihan mädälle jo!!Millä saan sen"jonkun"-luultavasti purkka tms.kaivettua pois sen nenästä??Kauheeta rimpuilua ja huutoa kun oon koittanu...Ei haluttais lähteä tk'hon,ite haluttais saada se pois.Niisteli aiemmin mut ei enää kun sattuu niin paljon!!=(