AUTTAKAA MUA TÄS HUONEPELISSÄ!!

Kun sen tanssijutun kattoo loppuun niin mitä siinä pitäis tehdä? Minä kerran sain jo sen kassakaapin näkyviin mutta kun ei ollut koodia niin klikkasin muualle. Sen jälkeen ei koko kaappia ole näkynyt vaikka aloitin pelin alusta uudestaan. Kun sen tanssipätkän jälkeen klikkaan sitä seinää, niin kuva siirtyy siihen cd-soittimeen??????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:22 raparperitaivas kirjoitti:
Kun sen tanssijutun kattoo loppuun niin mitä siinä pitäis tehdä? Minä kerran sain jo sen kassakaapin näkyviin mutta kun ei ollut koodia niin klikkasin muualle. Sen jälkeen ei koko kaappia ole näkynyt vaikka aloitin pelin alusta uudestaan. Kun sen tanssipätkän jälkeen klikkaan sitä seinää, niin kuva siirtyy siihen cd-soittimeen??????
Klikkaa vasta sitte ku se kuva on häipyny siitä katosta kokonaan! Vai seinäkö se on...
 
Mammalia harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:10 kkk kirjoitti:
klikailkaa sitä kattoa sen ruksin kohdalta mikä tulee sen pätkön jälkeen sieltä aukenee joku juttu...HITTO MITEN PELOTTAVA PELI...
Kattoa? Miten sinne kattoon pääsee käsiks?
 
siin pätkän lopussa tulee se ruksi, pistä hiiri siihe päälle ja odota et se pätkä loppuu klikkaa pari kertaa et siihe tulee ruutu.. sit klikkaat ruutua... ja jos siit menee pois ni sit se pitää se pätkä kattoo uusiks..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:23 Caramel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:22 raparperitaivas kirjoitti:
Kun sen tanssijutun kattoo loppuun niin mitä siinä pitäis tehdä? Minä kerran sain jo sen kassakaapin näkyviin mutta kun ei ollut koodia niin klikkasin muualle. Sen jälkeen ei koko kaappia ole näkynyt vaikka aloitin pelin alusta uudestaan. Kun sen tanssipätkän jälkeen klikkaan sitä seinää, niin kuva siirtyy siihen cd-soittimeen??????
Klikkaa vasta sitte ku se kuva on häipyny siitä katosta kokonaan! Vai seinäkö se on...
Ei se auta, klikkaan missä kohtaa vaan niin kuva siirtyy siihen cd-soittimeen. Argh!!!!
 

Yhteistyössä