auttakaa mua pukemaan ajatukset sanoiksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iida

Vieras
Mun pitää laittaa hakemusta kouluun johon TODELLA paljon haluan. näin ilta tuimaan mun ajatuksen lyö lähinnä tyhjää ja mun pitäs nyt sitten kertoa miksi juuri minä haluan siihen koulutukseen päästä.

Miten mä siihen oikeen laittasin?? Ala kiinnostaa mua todella paljon ja on mulle lähellä sydäntä mutta tuo nyt ei ihan riitä.

AUTTAKAA!!!

Kannattaisi laittaa ainakin sellaisia luonteenpiirteitäsi, taitojasi ja kokemuksiasi, joista on tuolla alalla hyötyä. Lisäksi kannattaa toki kertoa tuokin, miten kiinnostunut olet alasta (ja miksi) ja miten läheiseksi itsellesi sen koet.

Kirjoitat siihen vain yksinkertaisesti miksi haluat siihen koulutukseen päästä! Ei kai siihen pitkää esseetä tarvita? Oletko vaikka harrastanut jotain joka liittyy suoraan siihen koulutukseen ja alaan tai edes epäsuorasti? Kirjoita aamulla jos illalla ei järki luista!

Alkuperäinen kirjoittaja Iida:
Mitään sen kummenpia taustoja mulla ei ole kuin että olen ollut oman isäni omaishoitaja ennen kuin isä kuoli ja koti äitinä viimeiset 5vuotta.

Kerro kokemuksia isän omaishoitajana olemisesta.Miltä se tuntu..
Onnea hakuun..

T:lähihoitaja 1999

toi omaishoitajana olo. Lisäksi kannattaa kertoa, jos olet henkisesti ja ruumiillisesti vahva, eli liikuntaa harrastanut. Kunto on tärkeää. Se, jos tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa, on myös tärkeää mainita. Pitkäpinnaisuus on myöskin tärkeää, ettei käy, niinkuin työtoverilleni, että alkoi pahoinpidellä vanhuksia, kun kotona meni ukon kanssa huonosti.
Onnea hakkuun, se on arvokasta ja rankkaa työtä. Kaikkea hyvää kaikille hoitajille!!

Miltä tää kuullostaa:

"Ala kiinnostaa todella paljon ja on lähellä sydäntäni. Olen ollut isäni omaishoitajana 2vuotta,lisäksi 5vuoden ajan neljän lapsen kotiäitinä. Olen sosiaalinen,iloinen ja oma aloitteellinen. Minulla on hyvät ihmissuhde- ja vuorovaikutustaidot,neuvottelutaidot, kyky toimia tiimeissä ja projekteissa mutta myös itsenäinen työskentely onnistuu. "

Onko tuo hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja Iida:
Miltä tää kuullostaa:

"Ala kiinnostaa todella paljon ja on lähellä sydäntäni. Olen ollut isäni omaishoitajana 2vuotta,lisäksi 5vuoden ajan neljän lapsen kotiäitinä. Olen sosiaalinen,iloinen ja oma aloitteellinen. Minulla on hyvät ihmissuhde- ja vuorovaikutustaidot,neuvottelutaidot, kyky toimia tiimeissä ja projekteissa mutta myös itsenäinen työskentely onnistuu. "

Onko tuo hyvä?

Hyvä runko selitä vähän enemmän jokaista kohtaa :)

Yhteistyössä