auttakaa mua, miten mä asennan ton ikivanhan nintendon?! :)

löysin muuttokamoista vanhan kunnon 8bittisen nintskan :D enkä saa sitä asennettua.. :kieh:
siinä siis virtapiuha ja sit se ihmepiuha missä on sellainen harmaa laatikko jonka toisesta päästä lähtee piuha ja toisessa päässä on "reikä".
ei hitto näitä mun termejä :ashamed:
äh, en selitä mitää ellei eriksee kysytä :LOL:

mutta siis haluaisin pojan huoneeseen meidän vanhaan telkkariin ton asentaa, telkkarissa ei oo digiboxia vaan ollu lähinnä dvdn katselua varten, mut nyt dvd-soitinkin olkkarissa.

mä muistelen et joskus muinoin toi nintendo oli kytketty sen dvd-soittimen kautta, mut eiks sitä nyt saa suoraan tohon pelkkään telkkariin...

ääääähhhhh |O :ashamed: :xmas:
 
Ei sitä varmaan saa. Toi sun kuvailemas mötti tuskin on scart-liitin (vai onko?). Luultavasti se on ollu kytketty siihen dvd-laitteeseen jonku sisäänmenon kautta.

Toi on muuten aika arvokas laite =) Mun mielestä noist vanhoista Nintendoista on maksettu ihan hyvin
 
ei oo scart, eiks scart oo se sellanen mis on ne litteet päät.. :whistle:
se sellanen nelikulmanen..

noi on siis ihan pyöreet noi päät, toisessa päässä on reikä ja toisessa tappi, uuuu.... :LOL:

vielä kun sais testattua et toimiiko, meillä on pelejäkin pilvinpimein siihen JOSSAIN :whistle:
 
antennireikään joo.

itekkin pari viikkoa sitten asensin lasten vanhaan teeveeseen ton nintendon; se tosin ei suostu niitä pelejä kunnolla enää pelittämään. :( höh. taitaa jäädä siis muistojen loodaan koko hökötys. :( yyyhyyy...
 
vääntäkään nyt sitten rautalangasta: eli pistoke seinään, jep. mut sitten se toinen piuha missä on se harmaa mötti, kumman pään mä siitä laitan telkkariin? tai itseasiassa sinne menee vaan toinen pää ja toinen jää roikkumaan ilmaan...??!! ja mitään ei näy... kuuluuko ton power-valon vilkkua...?
 
mun mielestä minkään valon ei kuulu vilkkua; silloin se on epäkunnossa. nyt sun täytyy sit vaan sinnikkäästi poistaa peliä ja laittaa takas ja taas sammuttaa pelikonetta ja laittaa päälle. heh - semmoista se oli silloin. ja muista vielä puhaltaa lujaa niiden pelien sisään. :LOL: :LOL:
 
meiju
Oli exän kone lainassa ja tosiaan välillä kun laitto päälle ni se valo vilkku ja sillon myös peli jumitti mut kans kun päälle pois ja sitä rataa ni alko toimimaan.. miks ei noita voitas enää valmistaaaa!!!!! :(
 
olisko sit vaan aikansa elänyt, pölyssä ja kuluneet lukupääät. mua harmitti tosi paljon ku en saanut sitä toimimaan. pari vuotta sitten se vielä toimi ja sain näyttää lapsille kuinka äiti pääsee mariot läpi. :saint:
:p
 
...
Meillä olis noita nintendo pelejä muutamia, kone lahosi aikoja sitten (tai no on se vielä tallessa ja en sitä 10 vuoteen ole edes yrittänyt saada toimimaan) jos jollain olisi tarvetta.. ;) Vai kannattaakohan noita edes huuto.nettiin laittaa?
 
Voi että, pitäisköhän kaivaa nintendo kaapista ja lähtee virittään lastenhuoneeseen :D ja sit pennut pihalle että saan yksin ja rauhassa pelata :LOL:
Jotekiiha se oli antenni piuhan tai reijän kautta.. hmm...
ei sitä muista enneku sais aikaseks itte yrittää virittämistä

Ja ei pitäs valojen vilkkua!! Ekan peli koneeseen ja jos on hiton hyvä tuuri, se toimii jopa ekalla yrittämällä ja valo ei vilku!

Joo on se mentävä kaivaan kone esiin ja ryhtyä virittämään :D
 
nipa
Siinä on rf-modulaattori, eli se voidaan kytkeä antenniliitäntään sopivalla johdolla (muista hakea kanava kohdalleen tai kokeile kanava 0. Lisäksi siinä on RCA-komposiittittivideoulostulo, mutta kaikissa telkkareissa ei ole RCA-komposiittisisäänmenoa (pyöreä reikä johon tappi työnnetään).

http://imageevent.com/gamescans/gamemagazines/nesmanual.
 
Rape
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meillä olis noita nintendo pelejä muutamia, kone lahosi aikoja sitten (tai no on se vielä tallessa ja en sitä 10 vuoteen ole edes yrittänyt saada toimimaan) jos jollain olisi tarvetta.. ;) Vai kannattaakohan noita edes huuto.nettiin laittaa?
Mitä pelejä sulla on? Mua vois kiinnostaa kun löytyy vaan super mario/ duck hunt itseltä.
 

Yhteistyössä