M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:Just. Eli sinä saat keikata miehen tilit, mutta mies ei.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että ovat lasten, tai heidän tarpeisiin jos tulee jotain. Esim. esikoisen autokoulu alkaa pian ja ajattelin ottaa sieltä jos tiukkaa tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja olet ääliö ja lukutaidoton:Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:Just. Eli sinä saat keikata miehen tilit, mutta mies ei.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että ovat lasten, tai heidän tarpeisiin jos tulee jotain. Esim. esikoisen autokoulu alkaa pian ja ajattelin ottaa sieltä jos tiukkaa tulee.
Eli se raha jolla maksetaan nuoren autokoulu menee siis sen nuoren hyväksi nuoren tarvitsemaan menoon.Mikä tuossa oli taas niin vaikeaa ymmärtää?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olet ääliö ja lukutaidoton:Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:Just. Eli sinä saat keikata miehen tilit, mutta mies ei.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että ovat lasten, tai heidän tarpeisiin jos tulee jotain. Esim. esikoisen autokoulu alkaa pian ja ajattelin ottaa sieltä jos tiukkaa tulee.
Eli se raha jolla maksetaan nuoren autokoulu menee siis sen nuoren hyväksi nuoren tarvitsemaan menoon.Mikä tuossa oli taas niin vaikeaa ymmärtää?
Lasten rahat LASTEN TARPEISIIN jos on tarvis. Penniäkään en niistä itselleni tarvitse. Olen töissä, mutta esim tuollaiset isommat menot on mahdottomia itsellekkin. Niihin ajattelin että voi ottaa, ei muuhun.