Ero edessä ja paljon kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaista harmain harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äläkä vaan tulostele mitään eropapereita, ennen kuin olet päässyt lasten kanssa pois. Ensin karkuun, sitten alat järjestellä asioita. Miehesi kuulostaa siltä, ettei taatusti ilahdu eroaikeistasi. Varaudu siihen, että voit vielä joutua muuttamaan asuinpaikkakuntaa, lähestymiskieltokin voi tulla ajankohtaiseksi. Jos hän on tähän saakka hallinnut sinua ihan täysin, ei hän tule päästämään sinusta irti helpolla. Juttu voi kehittyä tosi likaiseksi ja raskaaksi, mutta koita kestää! Et voi jäädä tuollaiseen suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Äläkä vaan tulostele mitään eropapereita, ennen kuin olet päässyt lasten kanssa pois. Ensin karkuun, sitten alat järjestellä asioita. Miehesi kuulostaa siltä, ettei taatusti ilahdu eroaikeistasi. Varaudu siihen, että voit vielä joutua muuttamaan asuinpaikkakuntaa, lähestymiskieltokin voi tulla ajankohtaiseksi. Jos hän on tähän saakka hallinnut sinua ihan täysin, ei hän tule päästämään sinusta irti helpolla. Juttu voi kehittyä tosi likaiseksi ja raskaaksi, mutta koita kestää! Et voi jäädä tuollaiseen suhteeseen.

Kiitos hyvästä neuvosta. Kyllä minua hirvittää tämä tilanne mutta sen olen päättänyt että enää en aio olla miehen sylkykuppina. Tuntuu myös uskomattomalta kuinka ihminen voi muuttua noin paljon. Hän oli ennen aivan erillainen mies, ihana ja empaatinen.

mies valvoo lähes jokaista elettä ja kuitenkin on aikaa roikkua yli tunti keskustelupalstalla? Kurkkiiko kenties nytkin yli olan ja nauraa kanssasi että kaikki se uppoaakin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Kiitos hyvästä neuvosta. Kyllä minua hirvittää tämä tilanne mutta sen olen päättänyt että enää en aio olla miehen sylkykuppina. Tuntuu myös uskomattomalta kuinka ihminen voi muuttua noin paljon. Hän oli ennen aivan erillainen mies, ihana ja empaatinen.
Kuulostaa kliseeltä, mutta miehesi vaikuttaa narsistilta... Jos hän tosiaan saa eroaikeesi selville, hän ei välttämättä päästäkään teitä enää silmistään.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
mies valvoo lähes jokaista elettä ja kuitenkin on aikaa roikkua yli tunti keskustelupalstalla? Kurkkiiko kenties nytkin yli olan ja nauraa kanssasi että kaikki se uppoaakin...

Vähän tuli sama mieleen. Ihan kuin vankilassa muija eläisi. Surullista jos totta, mutta epäilen..

Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:

Vähän tuli sama mieleen. Ihan kuin vankilassa muija eläisi. Surullista jos totta, mutta epäilen..
Käyhän se mies töissäkin... Tämä tarina voi ihan hyvin olla tosi. Ei mulle ainakaan ensimmäisenä tullut provo mieleen.

Mä aikoinani soitin turvakotiin ja sieltä neuvottiin tilaamaan taksi ja menemään sinne. He sitten maksoivat taksin, kun sinne pääsin. Mutta ensin sun pitäisi soittaa turvakotiin. Niin ja mulla matkaa lähimpään turvakotiin vajaa 50km eikä rahaa ollut penniäkään.

Jaksamisia. :hug:

Lähimpään turvakotiin! Sieltä maksetaan taksi (lähdöt ovat usein niin nopeita, että äidillä ja lapsilla ei ole rahaa taksiin ) . Voit myös soittaa sinne etukäteen, jos mahdollista ja sopia tulostasi.
Turvakodista sinua autetaan alkuun niin raha- ero- kuin asuntoasioissakin.
:hug: