Ero edessä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Hei!

Harvemmin tulee tänne kirjoiteltua, enemmänkin lueskelen täällä juttuja mutta nyt on pakko kirjoittaa johonkin ja purkaa tätä pahaa oloa :(
Minulla on nyt 5vuoden suhde karaiutumassa, olemme olleet "uusperhe" molemmilla lapsia entisistä liitoista mutta onneksi ei yhteisiä lapsia, mutta minua askaruttaa se kun lapset ovat kiintyneet mieheen hyvin paljon. Nuorin on elänyt kauemmin miehen kanssa kuin oman isänsä, oli niin pieni kun erosin väkivaltaisesta eksästä. Nyt tämä suhde kaatuu monien asioiden mukana tuomion ongelmien ja luottamuspulan takia. Mutta siis asiaa onko kukaan muu kokenut ns uusperheen eroa? miten lapset suhtautuvat asiaan? Minua ahdistaa lasten reaktio koska todellakin ovat kiintyneet mieheen, joka on ollut heille isä-hahmo, oman isän välinpitämättömyyden takia. Oma olo on ihan hirveä, jotenkin luulin että tämä mies on se jonka kanssa tulen olemaan loppuun asti. Mutta kyllä minä tästä selviän, mutta entä lapset, heille tämä tulee olemaan jopa ehkä pahempi kuin minun ja heidän isänsä ero.

Kyllä ne lapset siitä selviävät, varsinkin välittävän ja vahvan äidin mukana kulkiessaan :-) voimia sinulle! jos mahdollista sopikaa tämän tulevan exäsi kanssa että käy tapaamassa lapsiasi eronkin jälkeen (siis jos parisuhteenne ei pääty kovinkaan draagisesti, olisi lasten takia hyvä pysyä jollain tasolla yhteyksissä...)

Meillä oli lapsille kova paikka ja oli monenlaista oireilua, ajan kanssa helpottaa! Jos fiksu mies niin eihän lapsiin kokonaan tarvi katkasta yhteyttä ainakaan äkisti, meillä mies joskus soitteli ja näki lapsia, kunnes pikkuhiljaa jäi pois meidän elämästä.

Yhteistyössä