V
vieraaas
Vieras
Mun ongelma on se, että mä en vaan laihdu, en vaikka mitä oon yrittäny. Syön kevyesti, liikun mahdollisimman paljon, mutta paino ei putoa. Ajattelin sitten että alan laskea noita painonvartioitten pisteitä, mutta kun menin katsomaan niin yli 100e maksaa se aloituspaketti missä tulee cd-romppu yms sälää. Mulla ei kyllä ole varaa sitä nyt ostaa. Mietin myös että kannattaako se edes? Onko siellä siis niin, että voin syödä tavallista kotiruokaa, ja laskea siitä ne pisteet. Täytyykö jokaikinen öljytilkkakin, mitä ruuanlaitossa käytän, punnita että saan tietää paljon siitä tulee pisteitä? Mulla ei ole aikaa eikä mahdollisuutta tehdä itselleni eri ruokaa kuin muulle perheelle. Meillä mies ja lapset ovat alipainoisia, joten heille on kuitenkin tarjottava ihan kunnon ruokaa. Toki itse käytän rasvatonta maitoa jne.
Ja onko siellä esim. valmiina, paljon tulee pisteitä yhdestä leipäpalasta jne? Onnistuuko se oikeasti niin että itsekseni kotona niitä pisteitä lasken? Mulla ei ole mahdollisuutta mennä mihinkään ryhmään.
Mä alan kohta oikeesti seota tän laihduttamisen (tai sen yrityksen) kanssa. Terveellinen ruokavalio ja liikunta muka auttaa, ja paskanmarjat. Ilmeisesti mä syön liian vähän, eli mun elimistö käy säästöliekillä tai jotain. Toinen ongelma on tuo mun äärettömän hidas aineenvaihdunta, tosin nyt olen alkanut syödä activia-jukurttia, joka on vähän auttanut siihen.
Ja onko siellä esim. valmiina, paljon tulee pisteitä yhdestä leipäpalasta jne? Onnistuuko se oikeasti niin että itsekseni kotona niitä pisteitä lasken? Mulla ei ole mahdollisuutta mennä mihinkään ryhmään.
Mä alan kohta oikeesti seota tän laihduttamisen (tai sen yrityksen) kanssa. Terveellinen ruokavalio ja liikunta muka auttaa, ja paskanmarjat. Ilmeisesti mä syön liian vähän, eli mun elimistö käy säästöliekillä tai jotain. Toinen ongelma on tuo mun äärettömän hidas aineenvaihdunta, tosin nyt olen alkanut syödä activia-jukurttia, joka on vähän auttanut siihen.