Onko yksi lämmin ateria päivässä liian vähän? Kuihdunko mä näin, näillä ruoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla päivä alkaa pikku kipollisella puuroa ja marjoja ja sit puoli pannua kahvia. Jossain välissä ammupäivällä tai päivällä vedän rahkan ja iltapäivällä/alkuillasta vähän lämmintä kotiruokaa. Illalla en sit kauheasti syö, tai jos syön, niin ehkä jotain hedelmää tai jugurttia vähän. Mun annoskoot on aika pieniä, kun vatsa tulee täyteen helposti.

Ongelma on se, että en ehdi syödä ja olen laihtunut aika paljon, enkä haluaisi enää... Olen 169 pitkä ja painan nyt 65kg, kaksi kuukautta sitten paino oli vielä 71kg.. Olin ihan mielissöni tuosta parin kilon pudotuksesta, mut nyt alkaa mennä liian ohueksi mun makuun..

No onhan se selvää että jos sun paino on pudonnu 2 kuukaudessa 6 kiloa, niin syöt liian vähän, ja kyllä, kuihdut jos homma jatkuu. Mutta ei tuossa nyt syytä mihinkään radikaaliin huoleen ole, lisää nyt vaikka ensi alkuun yksi välipala johonkin väliin ja siitä sitten eteenpäin.

Yks hyvä konsti on pistää esim. puuroon tai rahkaan vähän öljyä, saat pehmeitä rasvahappoja ja vähän kaloreitakin.

Yhteistyössä