Auttakaa joku tyhmää facebookin kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Muutama päivä sitten tuonne rekkauduin ja en oikein ymmärrä koko hommaa. Mitä eroa on seinällä ja etusivulla? Samat jutut näkyy molemmissa? Entä mikä se tilapäivitysjuttu on, eihän sieltä pääse edes tekemään mitään? Kaikki mainostaa että se on ihan helppoa, kai mä oon vaan sitten tyhmä!

Etusivulla näkyy sun ystävien kirjoituksia, linkkejä, statuksia ja muita uusimpia juttuja. Sun seinällä näkyy ne viestit, jotka sun ystävät on kirjoittaneet sulle ja lisäksi kaikki mitä itse touhuat ja sinne postaat. Ystäviesi seinillä näkyvät heidän juttunsa.

Mä en tiedä mikä on tilapäivitys kun käytän FB:tä englanniksi, mutta oisko se toi statusjuttu? Eli voit kirjoittaa, että mitä olet tekemässä tai mitä mielessäsi juuri nyt on ja se näkyy muille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Etusivulla näkyy sun ystävien kirjoituksia, linkkejä, statuksia ja muita uusimpia juttuja. Sun seinällä näkyy ne viestit, jotka sun ystävät on kirjoittaneet sulle ja lisäksi kaikki mitä itse touhuat ja sinne postaat. Ystäviesi seinillä näkyvät heidän juttunsa.

Mä en tiedä mikä on tilapäivitys kun käytän FB:tä englanniksi, mutta oisko se toi statusjuttu? Eli voit kirjoittaa, että mitä olet tekemässä tai mitä mielessäsi juuri nyt on ja se näkyy muille.

Kiitos! Selvensi paljon! Kuinka kauan nuo kirjoitetut jutut tuolla näkyy mulle/muille? Pääseekö kuka tahansa lukemaan kenen tahansa seinää?

seinä on esim. sinun tai ystäväsi oma seinä jossa on sinun omat jutut tai ystäväsi omat jutut. Käsititkö :) Eli jos klikkaat ystäväsi nimeä niin pääset hänen omalle seinälle.

Etusivulla näkyy sinun ja kaikkien ystäviesi uusimmat päivitykset.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:

Kiitos! Selvensi paljon! Kuinka kauan nuo kirjoitetut jutut tuolla näkyy mulle/muille? Pääseekö kuka tahansa lukemaan kenen tahansa seinää?

Riippuu miten on laittanut asetukset! Voi laittaa niin että kaikki näkee, tai että kaverit näkee tai kaverit ja kavereiden kaverit.

Yhteistyössä