Auttakaa, epätietoisuus painaa mieltä kovin! ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wannabemamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wannabemamma

Uusi jäsen
23.03.2010
15
0
1
Edelliset kuukautiseni alkoivat 29.4.2010, ja kestivät normaalia pidempään (normaalisti 5pv, nyt 12pv) eli päättyivät 10.05.2010 Ovulaatio tietojeni mukaan lasketaan niin että se olisi 14pv kuukautisten alkamispäivästä eteen päin, eli nuo hedelmällisimmät päivät olisi siis ollut ovulaatiolaskurin mukaan 13.5, 14.5, ja 15.5. Olen harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa päivää ennen noita hedelmällisiä päiviä, sekä jokaisena noina hedelmällisenä päivänä. Siis jokapäivä juuri ovulaation aikaan ilman mitään ehkäisyjä.

Vaikka edelliset menkat venyivät pidemmiksi, ei sen tietääkseni pitäisi vaikuttaa siihen milloin seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa, eli laskin tuosta 29.4.2010 jolloin edelliset kuukautiseni alkoivat, niin 28pv eteenpäin, ja kuukautisteni olisi nyt pitäny alkaa 27.5.2010, eli ne ovat nyt 12 pv myöhässä.

Tein raskaustestin viikko sitten ja se viiva tuli siihen, erittäin haaleana, mutta sen näki silti. se valui sieltä toisesta reunasta sitä toista viivaa kohden pikkuhiljaa, ja sitten hävisi sen toisen viivan alle.. Eli about 10min jälkeen viivaa ei enää näkynyt ollenkaan. Tein toisen samanlaisen testin seuraavana aamuna, siihen tuli myös se haalea viiva, mutta sekin hävisi siitä melko pian.

En siis nyt oikein osaa tulkita tuota testin vastausta. Voiko olla mahdollista ettei tulos sitten näkynyt ihan vielä silloin, vaikka kuukautiset ovat jo melkein viikon myöhässä, tai tarkoittiko tuo tulos sitten negatiivista vai positiivista.

Minulla oli viimeviikolla parina päivänä kovia alaselkä kipuja, ja aamuisin on nyt muutamana päivänä ollut vähän huono olo.. pissalla saan laukkoa yhäkseen, nännit ovat TODELLA kipeät, siis pelkät nännit rintoja ei kuitenkaan arista. Nänneissäni on ennenkin ollut pieniä "nystyröitä" mutta nyt ne ovat huomattavasti suurentuneet ja näyttää kuin nännit olisivat hieman turvoksissakin.. Olen kovin väsynyt kokoajan ja syön enemmän kuin normaalisti.

Mitä tähän sanotte, voinko olla raskaana?

Yhteistyössä