Auttakaa avutonta ruoanlaitossa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ohjeessa lukee: vaahdota voi ja sokeri.

Joo, mä vaahdotan heti, kun joku kertoo mulle, että miten. Voi on kivikova klöntti, ei se millään vaahdotu.

Jos sulatan sitä mikrossa, niin se muuttuu ihan semmoiseksi kirkkaaaksi ja juoksevaksi, vaikka kuinka varovasti sitä sulattelisin....saako sen käydä niin?

Vai pitääkö mun odoittaa ikuisuus, että se lämpenee huoneenlämmössä ja muuttuu semmoiseksi notkeaksi?
 

Yhteistyössä