V
"vieras"
Vieras
Eli TAAS vuodenvaihteessa se painonpudotusurakka alkoi. Olen 176 cm ja 85 kg. Tavoitepaino 65-67.
Muuten on pari viikkoa mennyt ihan kivuttomasti, mutta ne karkit, NE KARKIT!!
Niitä on niin kova ikävä, että näköä haittaa !!
Syön suurinpiirtein seuraavasti
klo 06 kaurapuuroa lautasellinen, joukossa sokeroimaton mehukeitto, kahvi rasvattomalla maidolla
klo 09 kahvi rasvattomalla maidolla, maitorahka plus pikkupurkki Piltti hedelmäsosetta, sokeroimaton
klo 12 työpaikan normaali lounas, milloin mitäkin
klo 15 rahka ja piltti TAI 2 tummaa leipäviipaletta ilman levitettä, päällä kalkkuna, kurkku, tomaatti, salaatti plus kahvi rasvattomalla maidolla
klo 18 esim makaroni, tonnikala, raejuusto, kurkku, salaatti, tomaatti
klo 21 hedelmä, aina ei mitään
Olen liikkunut nyt joka päivä tunnin niin että hiki tulee.
Mutta se ongelma; Olen nyt 16 pivää ollut ilman yhtäkään karkkia ja himo on ihan koko ajan. Älkää pliis ehdottako mitään kuivattuja hedelmiä, ei ole sama asia!
Minkä verran voi syödä irtokarkkeja esim kerran viikossa ilman että tämä laihdutus menee perseelleen?
Muuten on pari viikkoa mennyt ihan kivuttomasti, mutta ne karkit, NE KARKIT!!
Niitä on niin kova ikävä, että näköä haittaa !!
Syön suurinpiirtein seuraavasti
klo 06 kaurapuuroa lautasellinen, joukossa sokeroimaton mehukeitto, kahvi rasvattomalla maidolla
klo 09 kahvi rasvattomalla maidolla, maitorahka plus pikkupurkki Piltti hedelmäsosetta, sokeroimaton
klo 12 työpaikan normaali lounas, milloin mitäkin
klo 15 rahka ja piltti TAI 2 tummaa leipäviipaletta ilman levitettä, päällä kalkkuna, kurkku, tomaatti, salaatti plus kahvi rasvattomalla maidolla
klo 18 esim makaroni, tonnikala, raejuusto, kurkku, salaatti, tomaatti
klo 21 hedelmä, aina ei mitään
Olen liikkunut nyt joka päivä tunnin niin että hiki tulee.
Mutta se ongelma; Olen nyt 16 pivää ollut ilman yhtäkään karkkia ja himo on ihan koko ajan. Älkää pliis ehdottako mitään kuivattuja hedelmiä, ei ole sama asia!
Minkä verran voi syödä irtokarkkeja esim kerran viikossa ilman että tämä laihdutus menee perseelleen?