Näkyyhän noita aina kun itse on liikenteessä. Kauheita haisupesiä noi kärytysautot.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka älypää nyt autossa tupakoi?
Tsiigaa Pravdan nettisivuilta. En pysty linkittämään tällä kännykällä.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Lähde?
Niin no sikäli turha, ettei sitä kunnolla pystytä valvomaan, eikä siitä ainakaan ensi alkuun saa edes mitään rangaistusta.Alkuperäinen kirjoittaja endie:taas yks turha laki.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Näkyyhän noita aina kun itse on liikenteessä. Kauheita haisupesiä noi kärytysautot.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka älypää nyt autossa tupakoi?
No näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Radiosta aamulla kuuntelin.
Autossa ei saa tupakoida jos kyydissä on alle 18v henkilö. Poliisi tms. voi kehoittaa tumppaamaan ja huomauttaa asiasta, mutta ei voi vaatia tupakoitsijaa sammuttamaan savuketta.
Rangaistu ei tule vaikka tupakoisitkin autossa ja kyydissä olisikin lapsi.
MUTTA NYT KYSYNKIN, ( vähän rumastikin ) eikö jumalauta ole tärkeämpiä asioita pohdittava??? Toki tämäkin asia on tärkeä, mutta mitä hyötyä on moisesta kiellosta kun siitä ei voi rangaista? Asiat ovat aivan samalla mallilla kuin ennenkin.
Eikö päättäjillä tosiaan ole muita asioita mihin energiansa kohdistaa????
EI OLE KUN EI AIKUISILTA LÖYDY ITSELTÄÄN SEN VERRAN JÄRKEÄ NIIN LAITETAAN SITTEN NE "KARKIT PIILOON".Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Radiosta aamulla kuuntelin.
Autossa ei saa tupakoida jos kyydissä on alle 18v henkilö. Poliisi tms. voi kehoittaa tumppaamaan ja huomauttaa asiasta, mutta ei voi vaatia tupakoitsijaa sammuttamaan savuketta.
Rangaistu ei tule vaikka tupakoisitkin autossa ja kyydissä olisikin lapsi.
MUTTA NYT KYSYNKIN, ( vähän rumastikin ) eikö jumalauta ole tärkeämpiä asioita pohdittava??? Toki tämäkin asia on tärkeä, mutta mitä hyötyä on moisesta kiellosta kun siitä ei voi rangaista? Asiat ovat aivan samalla mallilla kuin ennenkin.
Eikö päättäjillä tosiaan ole muita asioita mihin energiansa kohdistaa????
Vielä ei ole kiellettyä polttaa omassa kodissa, mutta se on vain ajan kysymys koska sekin asia kriminalisoidaan. Tuleekohan rikollisten kiinni saamiseksi kotitarkastukset?Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Hyvähän se on. Mä oon näköjään ihan pihalla mutta onkos sisätiloissa polttaminen kielletty jos samassa tilassa lapsia? Siis yksityistiloissa?
Minä. Silloin kun ajan ilman lapsia tolla isännän kauppakassilla, jossa mun faija on polttanut jo useamman vuoden ennen kuin lahjoitti rouskunsa meille.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kuka älypää nyt autossa tupakoi?
ikävä kyllä ei oleAlkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Hyvähän se on. Mä oon näköjään ihan pihalla mutta onkos sisätiloissa polttaminen kielletty jos samassa tilassa lapsia? Siis yksityistiloissa?