Autorahoitus luottotiedottomalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä. Tiedän että tähän tulee tuhat viestiä että oisit hoitanu raha-asiat yms. Et tarvi autoa jne. Mutta silti,löytyykö Oulun seudulta liikettä josta saa rahoituksen luottotiedoton?
 
Autoäkkiä
vierailija
Nurmijärven laatuauto on paska kaikki autot ajettu paljon ja sain itse auto mikä oli kokonaan rikkonainen :/ vuoden sisälle 6,000 euro jouduin maksaa !!! Ja vieläkin on korjattava osat! Hauska että sain auto vuosi sitten !!!!
Yleensä saa juuri niin hyvän auton kuin mitä siitä on valmis maksamaan. Jos oli halpa, niin sitten on selvää, että huoltoja tulee.
 
vierailija
Pääseekö pedofiili opettajaksi, tai narkomaani apteekkariksi? Se on ihan rinnastettavissa että saako luottotiedoton ostaa luotolle.
No ei todellakaan ole rinnastettavissa! Kuka helvetin vajaaälyinen edes vertaa luottotiedotonta pedofiiliin?!? Luottotiedoton ei ole myöskään narkomaani. Ei jumaliste kun jotkut ovat tyhmiä.

Mulla on luottotiedot menneet ja maksan koko ajan palkastani, että saan velat joskus vielä pois. Lisäksi maksan autoa joka on otettu rahoituksineen miehen nimiin. Mä siis maksan lyhennyksen, verot, vakuutukset ja bensat. Pakko oli hommata mullekin auto, että voin hakea töitä muualta ja nyt kuljenkin naapurikaupungissa töissä.

Vituttaa tuollaiset ääliöt jotka pitävät luottotiedottomia ties minkälaisina. Hyi hitto tuollaisia kuvotuksia kuin tuon viestin kirjoittaja.
 

Yhteistyössä