auton merkistä kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli aikoinaan Corolla FX. Lähti talvipakkasilla kuin palmun alta (ei ollut aina mahd. pitää lämmityksessä ) ja kulki "pyhällä hengellä", vähäruokainen siis ;) Huoltaa ei tarvinnut, Toyotat ovat sillai varmoja valintoja :)

Toyotat on hyviä, Fiatit ei kuulemma. Ruostuvay ja ovat pahvia.
Renauteissa on sikana sähkövikoja.
Meillä oli joskus peugeot ja se oli lkanssa aika hyvä, mut tiiä jos olikin vaan hyvä yksilö.
En tiiä, miksiköhän siis ees vastasin. :)

Mun porukat osti joku aika sit vw golfin, sen pätkämallin. Se on 1.6 koneella automaattilaatikolla, ja olipa hyvä ajettava! Olin ihan yllättyny, että pieni auto voi olla noinkin vakaa. Kun taas anopin opel corsa on semmonen apinakeinu, etten minä halua lähtee kovalla tuulella sillä ajamaan, kun se seilaa tuulen mukana miten sattuu.

Tuolla punton kestotesti: http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?subarea=kestotestit&article=100400

Kannataa katsoa myös etusivulla hakusanalla niin löytynee muita artikkeleita/ kokemuksia.

Halpa pikkuauto, -toteamus sisältää tiettyjä ennakko odotuksia.. ;) tosin tarkoitaa halpaa hintaa myös käytettynä, aikaisemmin Fiateissa ollut sähkö/ ruoste ongelmia.

- ei omia kokemuksia mutta muistaakseni jossain testissä moitittiin ääritilannekäytöstä tällähän ei ole kauheasti väliä mikäli et sellaiseen tilanteeseen joudu, mutta jos niin käy saattaa tilanne olla vakava.

Jos etsisin edullista ja varmaa autoa, päätyisin varmaankin Toyotaan tai Nissaniin.

Yhden Fordin ex-omistajana siitä ei jäänyt mitään hyvää mieleen, isällä on nyt joku Fiat eikä se juuri kehuja jakele (se on sitten tämän talven auto, kesäisin ajelevat vain asuntoautolla).

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Liputan Fordin puolesta!!!!!!

Jo kahden Fordin haltijana peesaan kyllä. Pientä autoa jos etsit, niin suosittelisin Fusionia tai Fiestaa. Molemmissa hyvät sisätilat ja monikäyttöisyys valttia! Fusionissa käsittääkseni vielä jotakuinkin kivasti tavaratilaa. Jos olisin hankkimassa perheelle kakkosautoa, ottaisin Fiestan tai Fusionin. Nyt kun tarve on ykkösautolle ja tarkoitus saada mahtumaan perheen lisäksi Emmaljungan Edge-yhdistelmät, olen miettinyt Focusta.

Yhteistyössä