Ärsyttää autoilijat, jotka pysäköivät autonsa aina toisen auton viereen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis miksi ihmeessä se auto on esimerkiksi kaupan parkkipaikalla pysäköitävä niin lähelle toista autoa, että ei kunnolla pysty edes ovia aukaisemaan, kun auto olisi mahdollisuus pysäköidä vaikka pysäköintialueen toiseen päähän? Melkein koko parkkialue olisi vapaata tilaa, mutta miksi pitää se auto pysäköidä juuri siihen toisen auton kylkeen?

Ärsyttääkö ketään muita tällainen asia?

Itse etsin aina mahdollisimman vapaan parkkipaikan pysäköintialueella.

Minä pysäköin mahdollisimman lähelle kauppaa, oli vieressä auto tai ei. Käyn harvoin kaupassa, enkä raahaa niitä ostoksia jonnekin peränurkkaan. Jos sua haittaa toiset autot, niin kannattaa jättää se auto siihen taajamakyltin tienoille:)

Joo, se on ärsyttävää, varsinkin jos oma auto ei ole lähelläkään kaupan ovea ja ollaan esim. pitämässä pientä taukoa ajamisesta istuen autossa ovet auki, niin eiköhän jonkun apinan ole aivan pakko päästä JUST SIIHEN viereiseen paikkaan ja jää siihen kyttäämään että miksei toi sulje oveaan niin saan lykättyä autoni tuohon ;D Siis just siinä tapauksessa että parkkiksella on 100 muutakin vapaata paikkaa

Jos ihan oven viereen parkkeeraa eikä mahdu sisällä kyllä harmittaa. Yleensä käyn kaupassa vanhalla kakkos autolla. Ei niin haittaa kun avaa ovea siihen mulkun oveen.

Mulle teki selkeesti joku kiusaa pari päivää sitten kun oli parkkiksella jättäny auton niin lähelle et just ja just mahduin autojen väliin ja kun ovee yritti auki niin osui heti peiliin eli ovi ei edes auennut. Väli oli sellainen et toisen auton oli pakko ollu mennä ulos repsikan puolelta. Aika kurjaa kun oli vielä istuin sillä puolella lapselle. No ei muuta kun repsikan puolelta sisään autoon..

Minulle kävi kerran niin, että terveyskeskuksen parkkis oli ihan täynnä, mut pikkuinen ruutu löytyi, juuri ja juuri pääsimme lasten kanssa autosta ulos.
Kun tulimme lääkäriltä, tuli meidän viereen toinen äiti joka sanoi, et voi ei, kyllä on ahdasta! Rupesin heti pyytämään anteeksi ja selittämään, että tämä oli ainut vapaa paikka. Tämä äiti sitten sanoi, että se tuli kyllä minun jälkeen, mutta valitettavasti joutui menemään ihan meidän auton viereen! X)

Minulle kävi kerran niin, että terveyskeskuksen parkkis oli ihan täynnä, mut pikkuinen ruutu löytyi, juuri ja juuri pääsimme lasten kanssa autosta ulos.
Kun tulimme lääkäriltä, tuli meidän viereen toinen äiti joka sanoi, et voi ei, kyllä on ahdasta! Rupesin heti pyytämään anteeksi ja selittämään, että tämä oli ainut vapaa paikka. Tämä äiti sitten sanoi, että se tuli kyllä minun jälkeen, mutta valitettavasti joutui menemään ihan meidän auton viereen! X)

Nii-in?

Joo, se on ärsyttävää, varsinkin jos oma auto ei ole lähelläkään kaupan ovea ja ollaan esim. pitämässä pientä taukoa ajamisesta istuen autossa ovet auki, niin eiköhän jonkun apinan ole aivan pakko päästä JUST SIIHEN viereiseen paikkaan ja jää siihen kyttäämään että miksei toi sulje oveaan niin saan lykättyä autoni tuohon ;D Siis just siinä tapauksessa että parkkiksella on 100 muutakin vapaata paikkaa

Jep, tuttu tilanne :)

Ite jätän auton yleensä kauemmas jos oon yksin liikenteessä ja oon huomannut ihan saman, että aina joku on tulossa viereiseen ruutuun kun laitat tavaroita takapenkille vaikka tilaa olisi muuallakin..Mutta mua ottaa päähän se kun ihmiset parkkeeraa näihin "perheruutuihin" vaikka ovat yksin liikenteessä..

Minä pysäköin aina toisen auton viereen, ruutuun jos sellainen on, ja muuten lähelle, mutta niin että oven saa kuitenkin auki.

Miksikö? Mua ärsyttää aina eniten se, että parkkipaikka on täynnä, mutta siellä on vaikka 10 sellaista melkein auton kokoista paikkaa. Juuri niitä, jotka ovat jättäneet autonsa ympärille tilaa. Sen seurauksena 9 AUTOA JÄÄ ILMAN PARKKIPAIKKAA!

[QUOTE="Pöhkö";26628973]Ei hyvää päivää.. AJA ITE SINNE TOiSEEN PÄÄHÄN!![/QUOTE]

No niinhän minä teenkin. Senhän sanoin jo aloitusviestissä, että itse ajan autolla aina sinne, missä on mahdollisimman paljon vapaata tilaa.

[QUOTE="vieras";26628900]Ärsyttää JOS sitä vapaata tilaa on paljon. Mutta muuten ymmärrän että ei kukaan sinne peränurkkaan autoaan vie jos oven edessäkin on vapaita paikkoja.[/QUOTE]

Minua se ei haittaa, vaikka peränurkassa autoni onkin pysäköitynä. Jaksan kyllä kävellä sen matkan, se ei minua haittaa. Enemmän minua haittaa se, että autoni on motitettuna ahtaassa apikassa.

[QUOTE="poikia3";26629193]Minä pysäköin aina toisen auton viereen, ruutuun jos sellainen on, ja muuten lähelle, mutta niin että oven saa kuitenkin auki.

Miksikö? Mua ärsyttää aina eniten se, että parkkipaikka on täynnä, mutta siellä on vaikka 10 sellaista melkein auton kokoista paikkaa. Juuri niitä, jotka ovat jättäneet autonsa ympärille tilaa. Sen seurauksena 9 AUTOA JÄÄ ILMAN PARKKIPAIKKAA![/QUOTE]

No harvoin kyllä on parkkeerattu niin ettei väleihin pääsis omallaan...

[QUOTE="vieras";26629204]No harvoin kyllä on parkkeerattu niin ettei väleihin pääsis omallaan...[/QUOTE]

Sopii käydä katsomassa esim. Ilmalan asemalla, siellä on joka ikinen päivä, lomakautta lukuunottamatta autoja niin, että tiiviimmin parkkeeraamalla, mahtuisi monta autoa lisää. Tuolla ei ole maalattuja ruutuja.

Yhteistyössä