Voi eiii mikä autokuume :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fossiili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Fossiili

Jäsen
29.03.2011
918
0
16
Eilen sain päähäni, että nyt on mun saatava uus auto. Merkki ja mallikin jo tiedossa :D

Nyt vaan pitäs käydä koeajamassa kyseinen auto, että kuinka se onnistuu ;).
Täällä meillä päin on yx sellanen auto liikkeessä, joten äkkiä päästävä testaa ettei sitä kukaan osta ennen ku oon päässy ajelee sillä.

Mutta mitäpäs ootte mieltä merkistä Subaru :) ???

Toi automerkki on ollu mun haaveena jo kauan, enkä oikeestaan tiiä että mix. Mutta nyt saattas olla mahdollisuus hankkia sellanen, ku nykyinen auto ollu velattomana jonnin aikaa :D

Yritän vaan itelle perustella että miksi saisin auton ostaa. Perustelkaa tekin miksi ja miksi ei :)

[QUOTE="Jalmari";24754399]No, Subarut on aika pelkistettyjä mutta äärimmäisen kestäviä ja toimivia kokonaisuuksia. Autokuumeesta ei selviä kuin ostamalla auto ja sopivan löytää vain kokeilemalla.[/QUOTE]

Hyvät perustelut tässä :D

Subaruissa on ihan kuningas nelivetosysteemi. Tuttavaperheellä on ollut useita ja ainakin heillä Subarut ovat toimineet hyvin eikä laadussa ole ollut juuri sanottavaa. Nykyään niitä saa jopa turbodieselinä.

• Tykkää
Reactions: Fossiili
Voi eiiii!

Oon liian lyhyt. Ei yllä jalka kunnolla kytkimeen. Nyt on tietty vaihtoehtona automaattivaihteinen subaru :). Pakko laittaa harkintaan, jos sillä pystyis ajamaan.
Ellei sitten penkkiä voi jotenkin vielä vähän siirtää eteenpäin :D

Yhteistyössä