autokoulu ja dysfasia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulla täytyy olla joku todettu fysiologinen syy suulliseen kokeeseen pääsemiseksi, esim. lukihäiriö. Siitä täytyy olla erikoislääkärin todistus, ei riitä minkään kouluterveyshoitajan lappu. Kolmekertaa voit käydä hakemassa hylyn normaalista kirjallisesta, neljänteen voit tulla suulliseen. Maksaa tosin enemmän.
 
Eiköhän teoriatunteihin ole kuitenkin hyödyllistä osallistua, vai miten ajattelitte kuitenkin omaksua asian?

Eikös dysfasia ole eri kuin lukihäiriö, joten eihän sen pitäisi niin häiritä niinkään koetta? Siis puhutun ymmärtämisen häiriö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulle sanottiin et teoriakokeista voi saada sen ajan pois..
onko kellään tietoo?

autokoulusta en tiedä,mutta mopokortissa on juurikin näin,että saa omaan tahtiin vastata.eli aikarajoitus on poistettu.
luulisi auton ajokortissa olevan samoin
 

Yhteistyössä