Dysfasia lasten vanhempia paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
poika 6v alkoi puhumaan lauseita vajaa 5v..ei ole kuvia eikäö viittomia käytössä.ainoosta puh terapias kuvat ja pvä kodis.poika 3v 3kk niin vasta todettii dysfasia ja ei puhu lauseit olleska muutamia oikeita sanoja.
 
Mun poika on 4v, eikä puhu juuri ollenkaan. Alle 10 oikeaa sanaa
ja loput omaa kieltä. Tukiviittomia harjoitellaan ja on tulossa iso
aac-kuvakansio. Diagnoosina vaikea dysfasia.
 
keskivaikea dysfasia meidän 4v pojalla, 3-4 sanan lauseita tulee nyt, mutta sanat eivät ole täydellisiä rakenteeltaan.. siitä se lähtee. puoli vuotta sitten ei puhunut sanaakaan.
 

Yhteistyössä