V
vieras
Vieras
Näkyykö dysfasia ulospäin?
Tai kun lähinnä mietin, että eräällä tuttavallanion dysfasia, ja hänellä on "laiskat silmät". siskonsa on kehitysvammainen ja minä luulinkin pitkään, että tällä tuttavallani on myös jokin lievä kehitysvamma myös. tyhmästi diagnosoin ulkonäön perustella, onneksi en kellekään ääneen mennyt sanomaan.
nyt mietin, eräs kaverini kertoili, että hänellä on dysfasia myös ja hänelläkin on "laiskat silmät" tai jotenkin kummalliset.
eli siis, voiko dysfasiaan liittyä erikoiset silmät???
Tai kun lähinnä mietin, että eräällä tuttavallanion dysfasia, ja hänellä on "laiskat silmät". siskonsa on kehitysvammainen ja minä luulinkin pitkään, että tällä tuttavallani on myös jokin lievä kehitysvamma myös. tyhmästi diagnosoin ulkonäön perustella, onneksi en kellekään ääneen mennyt sanomaan.
nyt mietin, eräs kaverini kertoili, että hänellä on dysfasia myös ja hänelläkin on "laiskat silmät" tai jotenkin kummalliset.
eli siis, voiko dysfasiaan liittyä erikoiset silmät???