H
harmittaakin
Vieras
Autoilija ajoi eilen kylkeemme ja auto menee lunastukseen,kyseessä vanha -94 vuojen sitikka meillä.. Ei osannu sanoa paljonko saatais,mutta alle tonnin kuulemma kuitenkin.. Tarvitaan kyllä autoa,joten saako sieltä vakuutusyhtiöltä??