Auto ei käynnistynyt ja en päässyt tänään töihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
Työmatkani on melkein sata kilometriä ja auto tosiaan ei inahtanutkaan aamulla, nyt se on huollossa kun ei lähtenyt edes apuvirralla käyntiin. Olenko nyt huono työntekijä? Pärjäsivät kyllä kuulema ilman minuakin mutta huono omatunto kun en päässyt....

Jos kaikilla tiedossa että olet pelkästään auton varassa niin ymmärrettävää. itse olisin kyllä taittanut matkan julkisilla joka tapauksessa pelkästä periaatteesta, vaikkakin sitten olisin törkeän myöhässä. Mutta riippuu tietty pomosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä:
millä olisin mennyt, linkulla jotka kulkee ehkä tunnin välein, taksilla? ei mulla ole varaa maksaa...

No sitte sillä linkillä jos kerran tunnun välein kulkee :o siis oikeesti sinne menee linkki etkä menny töihi ku ei auto käynnisty :o

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja mimi:
Kyllä töihin pitää mennä vaikka auto ei käynnisty :o

Mutta työmatka on melkein sata kilometriä. Jos pomo on ihminen, on ymmärrettävää ettei mennyt. Jos pomo on paska, menisin vaikka kävellen.

jos mulle kävis noin niin pitäisin palkattoman päivän ja kyllä mun pomo ainakin ymmärtäisi. Kai jokainen tervejärkinen tajuaa, että jos on 100km työmatka ja auto on rikki eikä oo muuta kulkuvälinettä niin eihän sinne töihin pääse vaikka kuinka haluais päästä.Pitää olla aika idiootti jos ei sitä tajua...

Alkuperäinen kirjoittaja km:

Mutta työmatka on melkein sata kilometriä. Jos pomo on ihminen, on ymmärrettävää ettei mennyt. Jos pomo on paska, menisin vaikka kävellen.

jos mulle kävis noin niin pitäisin palkattoman päivän ja kyllä mun pomo ainakin ymmärtäisi. Kai jokainen tervejärkinen tajuaa, että jos on 100km työmatka ja auto on rikki eikä oo muuta kulkuvälinettä niin eihän sinne töihin pääse vaikka kuinka haluais päästä.Pitää olla aika idiootti jos ei sitä tajua...

Jotkut pomot voivat olla idiootteja. Ei ole työpaikan asia järjestää kuljetusta töihin ja tuossa voi olla hyvä syy esim. varoitukseen . Se oli pointtini.

Aika harvalla työmaalla on ok olla tulematta töihin jos ei auto käynnisty. Itseasiassa en oo koskaan kuullu että joku ois jättäny sen takia menemättä, myöhästyny on kyllä moni samaisesta syystä. Se on vielä ymmärrettävää ettei kerkee ajoissa, mutta ettei mee ollenkaan..:O

No mä luulen että niitä linkkuja ei ekä mene edes tunninkaan välein koska suoraa yhteyttä ei ole. Totta kai niitä nyt menee mutta sanoivat kuitenkin puhelimessa että ei hätää, pärjäävät kyllä töissä.

ap:n tapauksessa linja-auto kulki tunnin välein työpaikalle.

No en mä olettakaan että ne mulle mitään tästä päivästä maksaisi!

Työnantajan luvalla voi olla poissa, kunhan kysyy luvan poissaoloon. Itse onneksi voin tehdä etänä vastaavassa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinno:

ap:n tapauksessa linja-auto kulki tunnin välein työpaikalle.

no sitte olisin menny sillä. onhan ny sentään sunnuntai ja tuplapalkkapäivä.

MEillä olis kyllä aika hankalaa yleensä olla töissä ilman autoa kun sitä koko päivä tarvitaan. Jos auto ei käynnisty, niin ei siellä töissä jalkamiehenäkään voi olla. Jos noin pitkä matkakin on, niin kyllä mä esimiehenä ymmärtäisin varsinkin jos työt on saatu hoidettua.

Et ole huono työntekijä, minkäs sille voi jos se auto ei lähde.

Mä soitin viime lauantaina pomolle, etten pääse, koska en löydä meidän pihatietä hangesta.
Ei siinä auttanut, pomo meni sitten itse.

Meillä onneksi mies voi tehdä etänä jos ei pääse töihin, ja mäkin voin periaatteessa vaikka ratsastaa jos autossa on jotain vikaa.
Mutta ei täältäkään kyllä bussilla lähdetä mihinkään, ja taksilla ei kannata.

noh, olen määräaikainen sijainen muutenkin. ja kyllä yritin tehdä sille autolle vaikka mitä, mm käynnistääs itä yli kolme tuntia vaikka millä keinoin. ehkä olisi sitten pitänyt mennä sillä linkulla.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Et ole huono työntekijä, minkäs sille voi jos se auto ei lähde.

Mä soitin viime lauantaina pomolle, etten pääse, koska en löydä meidän pihatietä hangesta.
Ei siinä auttanut, pomo meni sitten itse.

Meillä onneksi mies voi tehdä etänä jos ei pääse töihin, ja mäkin voin periaatteessa vaikka ratsastaa jos autossa on jotain vikaa.
Mutta ei täältäkään kyllä bussilla lähdetä mihinkään, ja taksilla ei kannata.

Että satoi vähän lunta ja sä et päässy sen takia töihin ??? Ymmärsinkä mä nyt ihan oikein... en kai :o

noh, olen määräaikainen sijainen muutenkin. ja kyllä yritin tehdä sille autolle vaikka mitä, mm käynnistääs itä yli kolme tuntia vaikka millä keinoin. ehkä olisi sitten pitänyt mennä sillä linkulla.

tuskimpa saatkaan jatkoa sopparillesi, kun sullahan voi toi auto pettää koska vaan.
kiitä onnees että et oo korvaamaton työssäsi.

IItse entisenä esimiehenä sain kuuulla niitä "auto ei käynnistynyt"juttuja usein. Minua ei esimiehenä liikuta, että millä tulee töihin, kunhan tulee ajallaan. Bussit ja taksiton olemassa, niin itsekin toimin.

Yhteistyössä