aurorix kokemuksia???? + masennuksesta.....

Eli itsellä mennyt nyt 8vk ajan. Annosta yritetty nostaa 300mg, mutta en siedä sitä lääkettä kuin maximissaan 225mg/vrk. Aiehuttaa hypomaniaa, levottomuutta ja unettomuutta, mutta lääkäri ei anna lopettaa kun aiemmin jo kokeiltu citalobram, optipar, remeron, azona, efexor ja uudestaan remeron. Eli keinot on aika vähissä :ashamed:

Kaikki alkoi vuonna 2005 totaalisella uupumisella ja raskauden jälkeisellä masennuksella. Siitä lähtien on ollut yhtä lääkehelvettiä. Ja nyt olen vielä unilääke koukussa, tämän unettomuuden kanssa. Lääkäri halusi aloittaa seroguelinkin varmuuden vuoksi psykoosin varalle, kun niin huonossa kunnossa olen. En tiedä mihin sitä olisi edes tarkoitus nostaa. Nyt menee 50mg/vrk. Tämänhetkinen diagnoosi on psykoottis tasoinen vaikea masennus ilman psykoosia. Eli tälläinen sanahirviö :headwall: Mukana on myös eräs perus sairaus ja elämä kolmen pienen lapsen kanssa ei ole helppoa. Miehen hartioilla ollut jo pidempään kaikki. Lapset tarhassa yms. Olen ollut 2 kertaa ihan psykkan avo osastolla lepäilemässä jalääkekokeilussa, mutta en ole kokenut siitä olevan mitään hyötyä. Ei tuntunut oikealta paikalta.

Onko muita vastaavassa tilanteessa. Voimat ovat aika lopussa ja olemme miehen kanssa ihan kahdestaan ongelmien kanssa. Ei ole sukulaisia tms auttamassa.
 
Mulla on kohta vuoden ollu pelaamista lääkkeiden kanssa olen kokeillut zoloftia,risperdalia yhen nimeän en edes muista lisäksi olen kokeillut truxalia tällä hetkellä menee seprami 30mg ja seroquel 100mg diaknoosi oli tammikuussa keskivaikea masennus ja lääkärin mukaan psykoosi lääkitys on paikallaan. minulla on myös kolme lasta hoidettavana Eikä tunnu että lääkkeet kovin paljon auttaa :'( niin ja onhan mulla vielä opamox 15mg tarvittaessa 2kertaa päivässä että tässä minun tarina....
 
Hei ja voimia sinulle :wave:
Tiedän missä montussa varmaan olet. Itse olen käynyt ilm syn jälkeisen masennuksen myös ja sitä on riittänyt.. Lääkkeissä olen käyttänyt cipralex ja ixel nyt menossa efexor annoksella 150 mg.
Opamox myös tarvittaessa.
mulla myös kolme lasta eli vipinää riittää meilläkin, ,mut meillä on onneks tosi hyvä tukiverkko eli apua löytyy. löytyskö teille vaikka neuvolan kautta joku paikka mistä saisitte apua.
tsemppiä! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Ollaan saatu perhetyöntekijä kerran viikossa, mutta ei hyötyä oikein kun tulee päivällä ja olen silloin yksin kotona.... Mies töissä ja lapset tarhassa...
Neuvolasta sain vain taputuksen olkapäälle :/
En ymmärrä miksei nuo lääkkeet auta.... Tuntuu että tulen niistä vain sairaammaksi.
 
:hug: :hug: :hug: :hug:
Koita jaksaa ja hae apua vaikka mtt tai lääkäriltä. Alkuunhan lääkkeet eivät tuo tehojaan esille menee viikkoja ennen kuin vaste on löytynyt. Mutta sen varmasti jo tiesitkin.
Neuvolan täti ei ole ollut oikein ammattilainen mielestäni, olisin kyllä odottanut häneltä enemmän empatiaa ja neuvoja.
Mutta päivä kerrallaan jospa ne seuraavat päivät olisivat parempia!
 
Tämä on jo 7 lääkekokeilu 2v aikana. Olen aikaisemmista saanut vakavia sivuvaikutuksia ja paino on lähtenyt tippumaan, vaikka yleensä niistä nousee. Jokaista olen kokeillut väh 2kk ajan.... Remeronia söin yli vuoden....Se diagnoosini muutettiin vakavaksi masennukseksi, kun ei psykiatrini voinut todeta mitään psykoottiisia piirteitä.... Se oli ainakin helpotus. Mutta silti pelkään että psykoosiin vajoan tms....
 

Yhteistyössä