Aurinkomyrsky tulossa

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010061511865091_ul.shtml

Pahalta näyttää, ellei sitten kerkeä maailmaloppu tuota ennen (2012 ) tulla :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Veikkaan, että ilmiötä ei tule, tai sittense jää tuhnuksi, on vain kiva saada ihmiset panikoimaan
 
oops
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sarkasmi ei näy tekstissä ellet käytä hymiöitä
Oon kyllä eri mieltä. Ylipäätään en kestä sitä, että nykyään niitää hymiöitä pitää ja pitäisi tunkea suunnilleen joka riville, ettei joku ota tosissaan, loukkaannu tai ymmärrä väärin.

Sarkasmin tajuaa ilman hymiöitäkin useimmat ja jotkut ei tajua sarkasmia koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oops:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sarkasmi ei näy tekstissä ellet käytä hymiöitä
Oon kyllä eri mieltä. Ylipäätään en kestä sitä, että nykyään niitää hymiöitä pitää ja pitäisi tunkea suunnilleen joka riville, ettei joku ota tosissaan, loukkaannu tai ymmärrä väärin.

Sarkasmin tajuaa ilman hymiöitäkin useimmat ja jotkut ei tajua sarkasmia koskaan.
Eli taidan poistaa nuo lisäämäni tontut :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
no en meinaa yöunia menettää tämän takia
Menetät ne siinä vaiheessa viimeistään kun aurinkomyrsky pyyhkii planeetan yli, hajottaen sen jo valmiiksi heikentyneen magneettikentän ja saaden sen sekaisin.
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010061511865091_ul.shtml

Pahalta näyttää, ellei sitten kerkeä maailmaloppu tuota ennen (2012 ) tulla :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Veikkaan, että ilmiötä ei tule, tai sittense jää tuhnuksi, on vain kiva saada ihmiset panikoimaan

Olen lapsi joka eksyi tänne sivulle kiitti kun pelottelitte!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Olen lapsi joka eksyi tänne sivulle kiitti kun pelottelitte!
Ei se ole pelottelua, vaan totista totta. Kannattaa keskustella vanhempiesi kanssa, niin he voivat kertoa sinulle mitä tuleman pitää. Ovat vissiin salanneet tuon asian, kun eivät ole halunneet huolestuttaa sinua, mutta parempi tietää kuin kuolla tietämättömänä
 

Yhteistyössä