Audin "seksuaalinen" mainos

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Saksalainen autovalmistaja Audi on vetänyt pois mainoksen, jossa pieni tyttö syö banaania tehokkaan Audi RS 4 Avant auton edessä puskuriin nojaten.
Joidenkin mielestä kuva on seksuaalisesti ehdotteleva, koska banaaneja ja nopeita urheiluautoja on käytetty miehisen halun symboleina.
Siis mitä ihmettä!? Kuva on hauska koska tyttö nojaa autoon niin kuin omistaja. Aurinkolasit ja banaani on varmasti valittu rekvisiitaksi korostamaan sitä miten rento ja cool mimmi on. Että niin kuin mitä sä duunaat? En mitään - kunhan nojailen tähän mun urheiluautooni. Ja se on huvittavaa kun kyseessä on pikkutyttö.

Tuohan on perus instagram-meininkiä, että jengi kuvauttaa itsensä hienojen autojen vieressä. Viimeksi esim. Jens Kyllösen häissä hääautona toimineen Rolls Roycen vieressä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/90d45cc8-367f-4d79-b578-f8e7688223eb

Täytyy olla vähän omituinen mieli, että tulkitsee tuollaisen kuvan seksuaalisesti. Joko on itse ihan hc-pedari tai sitten sillä tavalla mielisairas, että näkee pedofiliaa joka paikassa. Lapsi isän sylissä -> taitaa olla pedofiili. Äiti suukottaa poikaa -> pedofiili. Ei ihan normaalia.
 
vierailija
  • Haha
Reactions: Ellimaar
vierailija
Varmaan tuo Kiesin juttu oli ns. huumoria, mutta kyllähän se todellisesta ajatusmaailmasta kumpuaa. Ja kyllä monella miehellä (ja itseasiassa naisellakin) tuollainen ajatusmaailma pohjimmiltaan on. Mielestäni sellainen oikea feminismi (en tarjoita siis telaketjufeminismiä) sotii juuri tuollaisia rakenteita vastaan. Todellinen feminismi on myös suurimman osan miehistä puolella.

Pikkutyttö, banaani ja Audi eivät kyllä sovi yhteen. Ei mikään hyvä mainos, mutta ei tullut kyllä seksuaalisuus mieleeni. Tikkari tai jäätelöpuikko suussa olisi kai ollut vielä pahempi.
 
vierailija
Jos tuossa kuvassa näkee yhtään mitään seksuaalista, niin aika kiero seksuaalisuus täytyy olla. Tämä nykymaailma on kyllä täydellisen hullu. Varmaan ainoa ratkaisu olisi poistaa naiset ja tytöt kaikista mainoskuvista, niin toimisikohan sitten? Ai niin, mutta kun eihän sekään taas kävisi. No ehkä kuva pelkästään autosta sitten? No ei... mekafilia on seksullista halua koneita ja ajoneuvoja kohtaan. Tällainen henkilö voisi kokea auton kuvan seksuaalisena. Ehkä mainoksissa ei pitäisi käyttää enää kuvitusta ollenkaan. Ehkä pelkkä teksti "Osta uusi Audi". No miten kun tuokin kuulostaa kyllä niin patriarkaaliselta käskyttämiseltä. Että taasko se Audin mainossetä komentaa naisia ostamaan uuden auton. Jos me kielletään mainostaminen kokonaan?
 
vierailija
Jos tuossa kuvassa näkee yhtään mitään seksuaalista, niin aika kiero seksuaalisuus täytyy olla. Tämä nykymaailma on kyllä täydellisen hullu. Varmaan ainoa ratkaisu olisi poistaa naiset ja tytöt kaikista mainoskuvista, niin toimisikohan sitten? Ai niin, mutta kun eihän sekään taas kävisi. No ehkä kuva pelkästään autosta sitten? No ei... mekafilia on seksullista halua koneita ja ajoneuvoja kohtaan. Tällainen henkilö voisi kokea auton kuvan seksuaalisena. Ehkä mainoksissa ei pitäisi käyttää enää kuvitusta ollenkaan. Ehkä pelkkä teksti "Osta uusi Audi". No miten kun tuokin kuulostaa kyllä niin patriarkaaliselta käskyttämiseltä. Että taasko se Audin mainossetä komentaa naisia ostamaan uuden auton. Jos me kielletään mainostaminen kokonaan?
Jos naisia ja banaaneita ei olisi liitetty miesten kigguleihin ennestään, niin eihän tuossa olisikaan mitään ihmeellistä. Mutta miehet tekee fallossybmooleitaan kaikesta mahdollisesta, mistä ikinä vain keksivät ja seksualisoivat kaiken mahdollisen. Tällainen kostautuu, turha siitä on itkeä ja vikistä.
 
vierailija
Jos tuossa kuvassa näkee yhtään mitään seksuaalista, niin aika kiero seksuaalisuus täytyy olla. Tämä nykymaailma on kyllä täydellisen hullu. Varmaan ainoa ratkaisu olisi poistaa naiset ja tytöt kaikista mainoskuvista, niin toimisikohan sitten? Ai niin, mutta kun eihän sekään taas kävisi. No ehkä kuva pelkästään autosta sitten? No ei... mekafilia on seksullista halua koneita ja ajoneuvoja kohtaan. Tällainen henkilö voisi kokea auton kuvan seksuaalisena. Ehkä mainoksissa ei pitäisi käyttää enää kuvitusta ollenkaan. Ehkä pelkkä teksti "Osta uusi Audi". No miten kun tuokin kuulostaa kyllä niin patriarkaaliselta käskyttämiseltä. Että taasko se Audin mainossetä komentaa naisia ostamaan uuden auton. Jos me kielletään mainostaminen kokonaan?
Neuvostoliitossa asia oli hienosti ratkaistu niin, että talon seinässä luki esim. "kauppa". Sieltä sai sitten ostaa jotain. Ja kaikki kyllä osasivat jonottaa ihan oikeaan kauppaan tai jos se olikin väärä, kyllä sinne silti kannatti jonottaa kun kerran tavaraa sai. Ei tarvinnut erikseen mainostaa Audia ja homma pelasi. Miksi pyörää yritetään keksiä uudelleen kun tyttö-ja-banaani-ongelmaan löytyy ilmeinen ratkaisu lähihistoriasta?
 
vierailija
Jos naisia ja banaaneita ei olisi liitetty miesten kigguleihin ennestään, niin eihän tuossa olisikaan mitään ihmeellistä. Mutta miehet tekee fallossybmooleitaan kaikesta mahdollisesta, mistä ikinä vain keksivät ja seksualisoivat kaiken mahdollisen. Tällainen kostautuu, turha siitä on itkeä ja vikistä.
Miesten vika, se on selvä, mutta jos kaikki on seksualisoitu, eikö silloin kaikki pitäisi kieltää? Siinäpä pähkinä palstan moralisteille.