Kaikkea roskaakin?!? No ei pidä paikkansa. Perustuu nimenomaan luonnolliseen ravintoon eikä mihinkään jalostettuun "roskaan" kuten kiillotettu riisi tai pasta! Niissä nyt ei ole vitamiinin vitamiinia missään muodossa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 13:03 epäterveellistä aina kirjoitti:kin, koska kaikkea roskaa saa syödä, ei siih hiilareita. kolesteroliarvot naousevat ja liika proteiini käy munuaisten päälle.
Ai jaa... mitä tekemistä hiilareilla on proteiinitason ylläpitämisessä? Protskua saa, kun syö sitä. Hiilarit ovat puhtaasti energiantuotantoon, mitään muuta kroppa ei tee. Aivot käyttävät ravinnokseen sokeria, se on ihan tosi (jos tätä tarkoitit keskushermostolla...), mutta keho kun osaa valmistaa tarvitsemansa sokerin myös proteiinista ja rasvoista. Ja on muuten tutkittu juttu, että VHH-dieetillä olevat menettävät VÄHEMMÄN lihasmassaa laihduttaessaan, kuin muilla keinoin laihduttavat.Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:28 mä vaa kirjoitti:Hiilarit vaikuttavat keskushermostoon ja hiilareita tarvitaan ylläpitämään proteiinitasoa. ja proteiinia tarvitaan lihaksiin jotta lihas voimistuu/kiinteytyy. varmasti laihtuu mut lihakset ei treenaudu.
minä myös =) laihdutin itse näin 20 kiloa... tehokas..Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 22:18 Himoliikkuja kirjoitti:Mä ainakin uskon bodareiden tyyliin syödä...mahdolisimman paljon protskuja ja vähän hiilareita ja muutaman tunnin välein.Lisäksi liikuntaa ja raakaa puntteilua monta kertaa viikossa...Lihas kasvaa ja näkyykin turhan turvotuksen laskiessa.
Herra itse muuten kuoli, kun kaatui jäisellä kadulla. Kooman aikana kertynyt turvotus kääntyi lehdistössä sitten lihavuudeksi.. Kandee tarkistaa asioita, ennenkuin lähtee juoruamaan.Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 23:57 pöö kirjoitti:Dietiin vaikutusta ei ole vielä tutkittu pitemmällä aikavälillä mitä se tekee elimistölle.
Herra itsehän ( atkins) kuoli sydänkohtaukseen.....
Voit varsin hyvin muodostaa itsellesi kultaisen keskitien. Induktio ei ole mitenkään pakollinen vaihe siirryttäessä vähähiilihydraattiseen. Minä olin induktiolla vajaan viikon, mutta heitin pois, kun ei vaan tuntunut siltä. Joidenkin mielestä induktio on hyvä aloitus, kun se todellakin herättää elimistön, kun hiilareita ei vaan tuu. Eli rasvojen käyttö polttoaineena alkaa. Alkuun voi liittyä heikko olo, kun elimistö ei tiedä mitä se käyttäisi.Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 20:57 taizii kirjoitti:No mutta jos tekisin sellasen kultasen keskitien, eli söisin hiukan noita perunoita, riisiä ym. mutta harvoin?Vai eikö enää toimi...Entäs puuro?
Voisko syödä pienen jugurtin aamupalaks?Vai miten toimii..
Sen luin että ekana kahtena viikkona pitäis olla tosi tiukka, eikä hedelmiä.
Antakaas vinkkejä...
Ja olihan tuo jo 72 -vuotiaskin muistaakseni kuollessaan vaikka olisi sydänkohtaukseen kuollutkin..Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 15:04 Selenicereus kirjoitti:\Herra itse muuten kuoli, kun kaatui jäisellä kadulla. Kooman aikana kertynyt turvotus kääntyi lehdistössä sitten lihavuudeksi.. Kandee tarkistaa asioita, ennenkuin lähtee juoruamaan.Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 23:57 pöö kirjoitti:Dietiin vaikutusta ei ole vielä tutkittu pitemmällä aikavälillä mitä se tekee elimistölle.
Herra itsehän ( atkins) kuoli sydänkohtaukseen.....