Voi pöljä! Ota asiasta selvää ennenkun valistat muita....Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 14:25 mie kirjoitti:Eikös siitä ole varoiteltu, että se on hengenvaarallista!! ei noin yksipuolista ja rasvankärystä dieettiä voi kellekään suositella.
Tai ketostixillä.. Mulla ei kai oo henki pahemmin haissu, tai ainakaan pahemmin kun ennenAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 18:26 Maikku kirjoitti:Pari päivää menee niin elimistön hiilihydraattivarat on käytetty loppuun, ja rasvojen palaminen toden teolla alkaa. Eli olet ketoosissa. Tunnistaa hengityksen hajusta
Tuo on vähän kakspiippuinen juttu... jäätee sisältää kai kuitenkin keinotekoisia makutusaineita joita toiset välttää (mä en) mutta ovat kehoittaneet valmistamaan teen itse!Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 19:12 jää teen ystävä kirjoitti:jääteetä juon paljonsiis kevytttä persikan makuista, katsoin paljonko oli hiilareita ja 100ml olí 0,2g... eli voi kai juoda esim. saunan jälkeen janoonsa...vai voiko
nii nei kai sais mitää juoda missä on keinotekoista, mutta kyllä minäkin juon Pepsi maxiaAlkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 19:12 jää teen ystävä kirjoitti:jääteetä juon paljonsiis kevytttä persikan makuista, katsoin paljonko oli hiilareita ja 100ml olí 0,2g... eli voi kai juoda esim. saunan jälkeen janoonsa...vai voiko
Niinhän atkinsillakin pitää katsoa kaloreita mikäli paino ei muuten tipu!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 07:15 eräs kirjoitti:pakko laittaa tiedoksi sellainen asia että laihdutin atkinsilla noin 5kg sitten muutin ruokavalion perunaa, leipää jne... mutta katsoin että kalorimäärä ei noussut yli 1200 kalorin. Painon putosi edelleen eli vaikka söin hiillihydraatti pitoista ruokaa,, paino laski ja nyt olen pudottanut 12kg mikä pitikin ja paino on pysynyt 1700 kalorin määrällä ihan samassa vaikka söisin mitä. Mietin vain sitä että onihan sama syötkö rasvaa tai mitä ikinä vaan niin kunhan kalorimäärä ei nouse liikaa päivässä sinä taatusti laihdut. eli syö vähemmän kuin kuluttaa.
Moi SuSu79! Jotankin on jääny tämä netissä zippailu vähäks aikaa ja nyt vielä iski tauti.. Semmosta..Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 19:17 SuSu79 kirjoitti:\Voi pöljä! Ota asiasta selvää ennenkun valistat muita....Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 14:25 mie kirjoitti:Eikös siitä ole varoiteltu, että se on hengenvaarallista!! ei noin yksipuolista ja rasvankärystä dieettiä voi kellekään suositella.
Mitä yksipuolista on kun syö lihaa, kalaa, kanaa, juustoja, REILUSTI ja monipuolisesti kasviksia? Onko peruna, vahnä ja sokeri sitten monipuolista
Joo, sori vaan, mutta kannattaa tosiaan vähän lueskella tai kysellä vaikka karpeilta.
Terve inkuli pitkästä aikaa!!!