Atkinsilla diettaajia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 14:25 mie kirjoitti:
Eikös siitä ole varoiteltu, että se on hengenvaarallista!! :eek: :eek: :eek: ei noin yksipuolista ja rasvankärystä dieettiä voi kellekään suositella. :(
Voi pöljä! Ota asiasta selvää ennenkun valistat muita....
Mitä yksipuolista on kun syö lihaa, kalaa, kanaa, juustoja, REILUSTI ja monipuolisesti kasviksia? Onko peruna, vahnä ja sokeri sitten monipuolista :LOL:

Joo, sori vaan, mutta kannattaa tosiaan vähän lueskella tai kysellä vaikka karpeilta.

Terve inkuli pitkästä aikaa!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 18:26 Maikku kirjoitti:
Pari päivää menee niin elimistön hiilihydraattivarat on käytetty loppuun, ja rasvojen palaminen toden teolla alkaa. Eli olet ketoosissa. Tunnistaa hengityksen hajusta ;)
Tai ketostixillä.. Mulla ei kai oo henki pahemmin haissu, tai ainakaan pahemmin kun ennen :D

Niin ja hiilari määrää lisätään tuo 5g / viikko. Eli 2 ekaa viikkoa pidetään hiilari määrä 20g/päivä ja mikäli olet lähellä tavoitepainoa eli n. 5kg päässä niin lisätään hiilari määrää tuolla 5g/päivä 25 grammaan viikon ajaksi.Tuona aikana paino vielä putoaa.Näin toimitaan niin pitkään kunnes huomaat että paino ei enää tipu vaan pysyy vakiona viikon ajan jolloin olet löytänyt sen oman hiilaritasapainon.Tuon rajan yli jos menet niin paino alkaa nousta. Siis tämä on yksilöllistä mutta näin se toimii. www.karpit.net/forum =) Sieltä löytyy paljon tietoa myös epäilijöille.

jää teen ystävä
jääteetä juon paljonsiis kevytttä persikan makuista, katsoin paljonko oli hiilareita ja 100ml olí 0,2g... eli voi kai juoda esim. saunan jälkeen janoonsa...vai voiko

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 19:12 jää teen ystävä kirjoitti:
jääteetä juon paljonsiis kevytttä persikan makuista, katsoin paljonko oli hiilareita ja 100ml olí 0,2g... eli voi kai juoda esim. saunan jälkeen janoonsa...vai voiko
Tuo on vähän kakspiippuinen juttu... jäätee sisältää kai kuitenkin keinotekoisia makutusaineita joita toiset välttää (mä en) mutta ovat kehoittaneet valmistamaan teen itse!

eräs
pakko laittaa tiedoksi sellainen asia että laihdutin atkinsilla noin 5kg sitten muutin ruokavalion perunaa, leipää jne... mutta katsoin että kalorimäärä ei noussut yli 1200 kalorin. Painon putosi edelleen eli vaikka söin hiillihydraatti pitoista ruokaa,, paino laski ja nyt olen pudottanut 12kg mikä pitikin ja paino on pysynyt 1700 kalorin määrällä ihan samassa vaikka söisin mitä. Mietin vain sitä että onihan sama syötkö rasvaa tai mitä ikinä vaan niin kunhan kalorimäärä ei nouse liikaa päivässä sinä taatusti laihdut. eli syö vähemmän kuin kuluttaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 19:12 jää teen ystävä kirjoitti:
nii nei kai sais mitää juoda missä on keinotekoista, mutta kyllä minäkin juon Pepsi maxia

joku
antakaas nyt ohjeita mitä voi ottaa töihin evääksi? entäs välipalat, mitä ihmettä voi kahvitunnilla syödä.. kananmunia vai? vai kanaa, lihaa, kalaa...
aamulla paistoin pari munaa ja pekonia... ja mulla on nälkä..
mitenkähän tämä dietti toimii.. pieni epäilys on! Grillaan lihaa päivällä itselleni ja huomista evästä teen... oksettaa jo valmiiksi.

Töihin voi hyvin ottaa kana, liha,kala salaatin itse syön joka päivän reilun kokoisen salaatin, kastikkeena majoonesia tai oliiviöljyä.

Oletko käynnyt karpit sivuilla, siellä on ohjeita vaikka kuinka ei tää nyt niin hirveäö dieteti ole!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 07:15 eräs kirjoitti:
pakko laittaa tiedoksi sellainen asia että laihdutin atkinsilla noin 5kg sitten muutin ruokavalion perunaa, leipää jne... mutta katsoin että kalorimäärä ei noussut yli 1200 kalorin. Painon putosi edelleen eli vaikka söin hiillihydraatti pitoista ruokaa,, paino laski ja nyt olen pudottanut 12kg mikä pitikin ja paino on pysynyt 1700 kalorin määrällä ihan samassa vaikka söisin mitä. Mietin vain sitä että onihan sama syötkö rasvaa tai mitä ikinä vaan niin kunhan kalorimäärä ei nouse liikaa päivässä sinä taatusti laihdut. eli syö vähemmän kuin kuluttaa.
Niinhän atkinsillakin pitää katsoa kaloreita mikäli paino ei muuten tipu!
Idea onkin siinä että kun vaipuu ketosiin, nälän tunne pienenee ja hiilareilla taas on taipumus aiheuttaa nälkää (ainakin mulla) joten ilman sitä nälkää kalorivaje syntyy automaattisesti.

Ja myös karppaajat toteavat että syö vähemmän kuin kulutat ja tarkkaile ruoan laatua..

Mooses äiti
No. niin paino tippui kahden viikon aikan n.2kg, Nyt sitten jatketaan vähä hiilarisella, en väitä etteikö tippuisi muutenkin mutta on hyvä olla sääntöjä niin ei tule lipsahduksia välitavoita olis juhannukseen -4kg, mun mielestä se on realistinen!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 19:17 SuSu79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 14:25 mie kirjoitti:
Eikös siitä ole varoiteltu, että se on hengenvaarallista!! :eek: :eek: :eek: ei noin yksipuolista ja rasvankärystä dieettiä voi kellekään suositella. :(
Voi pöljä! Ota asiasta selvää ennenkun valistat muita....
Mitä yksipuolista on kun syö lihaa, kalaa, kanaa, juustoja, REILUSTI ja monipuolisesti kasviksia? Onko peruna, vahnä ja sokeri sitten monipuolista :LOL:

Joo, sori vaan, mutta kannattaa tosiaan vähän lueskella tai kysellä vaikka karpeilta.

Terve inkuli pitkästä aikaa!!!
Moi SuSu79! Jotankin on jääny tämä netissä zippailu vähäks aikaa ja nyt vielä iski tauti.. Semmosta..

amiskuukkeli
Olen mielenkiinnosta lukenut tätä sivustoa, ja innokkaana otin ja aloitin kokeilu mielessä dietin, mulla ku sattui olemaan vielä tuo ko. kirja. Aloitus paino oli 84,0kg ja neljä päivää takana. paino tänään 79,3 eli pudotusta 4,7kg!!! Tyytyvåinen olen =) siinäkin mielessä ettei minulla ole ollut lainkaan päänsärkyä

Minä olen ollut aina vannoutunut painonvartijalainen. vuosia sitten tiputin siellä yli 10kg, mutta nyt vanhemmiten paino ei olekkaan tippunut samalla tavalla. oli tosi työn ja tuskan takana pudottaa edes 3kg. Olen moneen kertaan miettinyt aloittavani tämän dieetin, mutta jotenkin on jäänyt se painonvartioiden ruokatottumukset päälle:rasvat, kananmunat,majoneesit,pekonit sun muut on pahasta...
Näin kesällä tämä voisikin olla helpompaa, kun pääsee grillailee ja kasvikset ja hedelmät on edullisia. tykkään vaan kamalasti perunasta ja pastasta. jotenkin tuntuu että ei kunnon ateriaa voi syödö jos siinä ei oo perunaa tai makaroonia ;) mutta jos kuitenkin yrittäisi

Yhteistyössä