Asutaanko me ahtaasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bettiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Bettiina"

Vieras
Meillä on rivarineliö ja neliöitä 110. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, kissa :) Onko meillä sinusta paljon vai vähän tilaa?

Jos liian vähän, kuinka paljon haluaisit lisätilaa?

no mun näkökulmasta teillä on aika tilavaa, 50 neliöö enempi ku meillä samalla henkilömäärällä. tosin meillä ei oo kissaa, tietty seki tarvitsee tilaa.

[QUOTE="Bettiina";24942670]Meillä on rivarineliö ja neliöitä 110. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, kissa :) Onko meillä sinusta paljon vai vähän tilaa?

Jos liian vähän, kuinka paljon haluaisit lisätilaa?[/QUOTE]

Asutte. Parisataa neliötä voisi olla siedettävämpää.

Mä pistän paremmaks :) Kun mä olin pieni ja asuin vielä himassa meillä oli 8 henkilöä n. 70 m2 eli siis kolmiossa :D Se oli aivan liian ahasta! Aamulla oli aina hirvee tappelu kuka menee eka suihkuun... Onneks ei enää oo näi :p Että kyllä mä luulen, et toi o iha riittävästi tilaa :D

Nelihenkiseksi perheeksi teillä on reilusti tilaa.

Meitä on viisi, asuntaan 95,5 neliön paritaloasunnossa. Ottaisin mieluusti yhden huoneen lisää, samoin toisen kylppärin, erillisen vessan ja kodinhoitohuoneen ja vaatekaappeja / vaatehuoneen.
Meille kuitenkin sijainti on tärkeämpää, joten emme muuta tästä neliöiden perässä ja toisaalta isompaan asuntoon ei ole varaa tällä alueella.

Yhteistyössä