minä
Meitä on kolme ja ei mahdollisuutta kolmioon, onko tämmösiä säännöksiä muka määrätty että 4 henkilöö pitää olla jos kolmiosta haaveilee??
Alkuperäinen kirjoittaja lol:ei oo semmosia säädöksiä Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.
Meitä mie ja 3v, 44 neliöä. Pieni on mut ok mahdutaan.
Vuokranantaja sanoi? Kai se hänelle on yks ja sama asuuko kämpässä loppujen lopuksi yhtään kukaan, jos vuokra maksetaan säännöllisesti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja lol:ei oo semmosia säädöksiä Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.
No joo nyt tällä hetkellä siellä olen joutunu asioimaan mutta toivottavasti jostain saan töitä ettei tarviis. Mutta käytiin asuntoo kattomassa mikä on kolmio ja vuokranantaja sitten sano että liian iso meille että neljäs kanssa kirjoille.
Tätä minäkin ihmettelin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Vuokranantaja sanoi? Kai se hänelle on yks ja sama asuuko kämpässä loppujen lopuksi yhtään kukaan, jos vuokra maksetaan säännöllisesti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja lol:ei oo semmosia säädöksiä Ootkohan sossun kans jutellut..he joskus voivat tommosta väittää, mut ei pidä paikkaansa! Voitte vaikka 5 huonetta ja k muuttaa.
No joo nyt tällä hetkellä siellä olen joutunu asioimaan mutta toivottavasti jostain saan töitä ettei tarviis. Mutta käytiin asuntoo kattomassa mikä on kolmio ja vuokranantaja sitten sano että liian iso meille että neljäs kanssa kirjoille.
mä ettisin kyllä muualta kämpän...Alkuperäinen kirjoittaja minä:Väitti siinä samalla että kun se lapsien isä asuu kuitenkin meidän kanssa niin senkin nimi paperiin. Se ei kyllä meidän kanssa asu. Aikamoinen loukkaus kuulla yhtäkkiä. Tolta en edes asuntoo olis ottamassa jollei pakko.
Ihan älyttömän hinnakkaita yksityisiltäkin niin pakko mun on tolta hullulta yrittää saada.Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:mä ettisin kyllä muualta kämpän...Alkuperäinen kirjoittaja minä:Väitti siinä samalla että kun se lapsien isä asuu kuitenkin meidän kanssa niin senkin nimi paperiin. Se ei kyllä meidän kanssa asu. Aikamoinen loukkaus kuulla yhtäkkiä. Tolta en edes asuntoo olis ottamassa jollei pakko.
Ei meilläpäin ainakaan vaikuta Vvo:lla asukasluku mitenkään kämpänsaantiin.Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Hain isompaa asuntoa, kun odotin kakkosta (3h + keittiö ) vvo:lta. Heillä ainakin on käytäntönä, että ensisijaisesti asunnot jaetaan asukasluvun mukaan. En siis meinannut saada tahtomaani asuntoa, mutta ohitin jonon melkoisen törkeästi viemällä raskaustodistuksen. Saman pihan asukkaana ja raskaana minä pääsin siis ohi heti ja pääsin muuttamaan.