"..."
Esim. tapetteja et saisi vaihtaa, ja kirjahyllyn tyylistä tulis niin kauhea vääntö sen toisen asujan kanssa että et viitsisi edes yrittää.
Me täällä odotellaan että 90 luvun sisutuslook tulee uudelleen muotiin... oon varmaan käyttänyt kaikki sanakäänteet ja perustelut mutta ei. Hänen silmissään tämä on ihan hyvä.No onneksi en. Mutta kun mietittiin tähän nykyiseen taloon muuttoa, niin remontista päättäminen ja sen budjetointi ja tarpeellisuuden ymmärtäminen oli miehelle hieman vaikeaa.Tää talo on miehen entinen mummola ja hän oli tottunut siihen, että vessan ovi repsottaa, "ainahan täällä on ollut noi tapetit" ja ai toi kolhu seinässä? "no serkkupojan kanssa muksuna tapeltiin ja jälki tuli siitä..."
Oli tänne muutto sen takana, että mies tajusi, ettei olla muuttamassa museoon vaan meidän kotiin.
Kalliiksi varmasti tulee, eikä ehdotelmat ole halvimpia baukkaritapetteja Hyvää jälkeä monet tekee, sisustussuunnittelijat siis, että jos yhtään rahaa on laittaa siihen ja tarkoitus on pistää paikkoja vähän laajemmalti uusiksi, kannattaa varmasti käyttää tilaisuus hyväksi. Ehkä sitä kautta sinunkin ehdotuksesi menisivät läpi, jos vaikka ss olisi samaa mieltä tietyissä värivalinnoissa tmv.Meillä mikään mitä minä ehdotan ei mene läpi. Ja ei ne mun ehdotukset nyt niiin radikaaleja ole. Esim. kattojen maalaus valkoiseksi... mutta hän tykkää tästä kymmeniä vuosia tummenneesta puun väristä. Hän haluaisi tänne palkata sisustussuunnittelijan, koska ei ilmeisesti luota minun tai meidän kykyyn valita tapetteja tms. Kyllähän sekin tietysti mulle käy, mutta aika kalliiksi varmaankin tulee?