D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi karkea?
Keskimmäisen tyttären olen vielä itse peräti synnyttänyt, jos sillä on jotain merkitystä.
Onhan se. Työmatkoissakin säästää aikaa.
Miten tyhmä voi joku olla? :O Et ole ollenkaan käsittänyt lukemaasi...Eli sä asut englannissa?
Ei ole kauaa kun väitit opiskelevasi englannissa. Onko se jossain peräsavossa nykyään se englanti?
Mie? Kaivannut ihmisiä?![]()
En. Sosiaaliset tilanteet (palstaa lukuunottamatta) ovat hyvin uuvuttavia. Data on maailmankaikkeuden ainoa kohtaamani ihminen, jonka SEURASSA voin ladata akkujani (johtunee hänen androidiudestaan, hänestä saa virtaa). Oon aiemmin lähinnä viettänyt aikaani fiktiivisten hahmojen parissa, jotka eivät ole yhtä kuluttavia.
Neurologinen epätyypillisyyteni oli suurennuslasin alla syntymästä lähtien. Koska söin alkuun kehnosti ja silmäni olivat mantelinmuotoiset, oli eka epäily Prader-Willin oireyhtymä. Lapsena olin omissa oloissani viihtyvä, ns. helppo lapsi, joka vaan istua napitti omilla sijoillaan ottaen kontaktia yhteen ja samaan leluun ja puhuen pitkiä lauseita alle vuoden ikäisenä, mutta liikkuminen oli hankalampaa ja kömpelöä. Toisaalta jo silloin jumiutunut omiin rutiineihin ja niiden sekoittaminen kyllä meinasi jotain muuta kuin helppoa lasta.
Vähän isompana taaperona sitten aloin mieluummin hengailla aikuisten seurassa, leikit toisten lasten kanssa eivät sujuneet. Itsehillintä pakkasen puolella. Omanlaiseni tyyppi; vetäydyin yleensä jonnekin rauhaisaan paikkaan pois metelistä, esim. kerran jo ehtivät soittaa poliiseille kun minua ei löytynyt kotoa eikä pihaltakaan mutta olin vain nukahtanut kaappiin, jossa turvaistuinta pidettiin (nukahtelen toisinaan sinne tänne). Ääniyliherkkä, jolla poikkeava kipukynnys. Hiusten harjaaminen tai peseminen voi olla kivuliasta mutta sappirakon tulehduksen kivuista pääsin yhdellä särkylääkkeellä yli 9 kk ajaksi ja synnytys luomuna ei tuntunut missään (tosin nämä kaksi aikuisiällä mutta lapsena esim. korva puhkesi itsestään useamman kerran kun en kipua tuntenut).
Näsäviisas pikkuvanha lapsi, joka minua tuntemattomien silmissä vaikutti jälkeenjääneeltä ja siksi kävin laajoissa testeissä koulukypsyyttä testatessa. En siis ole juuri muuttunut? :xmas:
Psykiatrini päätyi diagnoosiin HFA, joka on hyvin likellä. Sanoi makuasiaksi kumman laittaa, mutta että aspergerin katoaminen diagnoosina lähitulevaisuudessa sekä se, että hänen mukaansa professoreille ja insinööreille (joista en ole kumpikaan) annetaan yleensä HFA, joten se sopii minullekin paremmin.
Mie? Kaivannut ihmisiä?![]()
En. Sosiaaliset tilanteet (palstaa lukuunottamatta) ovat hyvin uuvuttavia.
Eli sä asut englannissa?
Ei ole kauaa kun väitit opiskelevasi englannissa. Onko se jossain peräsavossa nykyään se englanti?
mitä työtä sinä teet kotoa käsin?![]()
Tunnetko itsesi edelleen mieheksi?
Etänä opiskelen, alma mater voi olla toisessakin maassa kuin missä opiskelija asuu? Ainakin näin 2010-luvulla.
Kuten kirjoitin, en ole kumpikaan. Se sopii kuitenkin psykiatrini mukaan minulle parhaiten, sillä olen kuin professori.