V
vierailija
Vieras
Olen tässä usein törmännyt miesten kanssa jutellessa sellaiseen ajatteluun, että heidän ei tarvitse tehdä kotitöitä. He käyvät töissä ja se riittää.
Olen jopa törmännyt miehiin jotka eivät edes vielä 40v ole pesseet omia pyykkejään. Mieheni veli on suvereenisti esittänyt vaimolleen, ettei osaa valmistaa ruokaa. Ja joo, kyllä hän osaa. Perheessä on lapsia. Aika usein kuvio on se, että puolisot tulevat töistä. Sitten syödään ja mies on kovin väsynyt ja viettää loppuillan sohvalla kännykkää räpläten. Ja nainen hoitaa näitä kodin "pikku" askareita usein myöhään iltaan saakka.
Olen itse ollut aviossa 22v ja voisin jopa sanoa, että tuuri on käynyt. Mies osallistuu ja tekee asioita, mutta siltikin koen, että vastuut ei kotona jakaudu tasaisesti.
Joten listatkaa asioita mitä miehenne Ei koskaan tee.
Aloitan.
Mieheni ei ole kertaakaan näiden vuosien aikana pessyt uunia.
Mieheni ei tiedä lastensa kavereiden nimiä, numeroita tai vanhempia.
Mieheni ei koskaan lue Wilma viestejä ja ole yhteydessä kouluun.
Mieheni ei koskaan hoida lasten retkieväitä kouluretkelle.
Mieheni ei koskaan hoida lasten terveys tarkastuksia, hammastarkastuksia tai astmakontrolleja.
Mieheni ei koskaan siivoa karvoja lavuaarista ajettuaan partansa.
Mieheni ei koskaan ole valmistanut ateriaa alusta loppuun ja pyytänyt minua syömään valmiiseen pöytään.
Jos on tulossa juhlat lakkiaiset tms. niin mieheni ei ole kiinnostunut siitä mitä lapset pukevat päällensä.
Jos lapsella on synttärit mies ei koskaan suunnittele niitä tai mieti mitä juhlissa tarjotaan.
Mites muilla, meneekö arjen hommat tyydyttävästi 50/50?
Olen jopa törmännyt miehiin jotka eivät edes vielä 40v ole pesseet omia pyykkejään. Mieheni veli on suvereenisti esittänyt vaimolleen, ettei osaa valmistaa ruokaa. Ja joo, kyllä hän osaa. Perheessä on lapsia. Aika usein kuvio on se, että puolisot tulevat töistä. Sitten syödään ja mies on kovin väsynyt ja viettää loppuillan sohvalla kännykkää räpläten. Ja nainen hoitaa näitä kodin "pikku" askareita usein myöhään iltaan saakka.
Olen itse ollut aviossa 22v ja voisin jopa sanoa, että tuuri on käynyt. Mies osallistuu ja tekee asioita, mutta siltikin koen, että vastuut ei kotona jakaudu tasaisesti.
Joten listatkaa asioita mitä miehenne Ei koskaan tee.
Aloitan.
Mieheni ei ole kertaakaan näiden vuosien aikana pessyt uunia.
Mieheni ei tiedä lastensa kavereiden nimiä, numeroita tai vanhempia.
Mieheni ei koskaan lue Wilma viestejä ja ole yhteydessä kouluun.
Mieheni ei koskaan hoida lasten retkieväitä kouluretkelle.
Mieheni ei koskaan hoida lasten terveys tarkastuksia, hammastarkastuksia tai astmakontrolleja.
Mieheni ei koskaan siivoa karvoja lavuaarista ajettuaan partansa.
Mieheni ei koskaan ole valmistanut ateriaa alusta loppuun ja pyytänyt minua syömään valmiiseen pöytään.
Jos on tulossa juhlat lakkiaiset tms. niin mieheni ei ole kiinnostunut siitä mitä lapset pukevat päällensä.
Jos lapsella on synttärit mies ei koskaan suunnittele niitä tai mieti mitä juhlissa tarjotaan.
Mites muilla, meneekö arjen hommat tyydyttävästi 50/50?