Asioita joita et osta enää toista kertaa!

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
köyhä
Alkuperäinen kirjoittaja venom:
-euroshopper tonnikala
-euroshopper kahvi
-kevyt aurajuusto
-halpis elmukelmu joka ei toimi kuten pitäisi
-elloksen edullisia pikkuhousuja (monta paketissa)
-elloksen tiettyä isoa pyyhettä
-halpis paistinpannuja
-halpis veitsiä
-halpis kattiloita
-pirkka, euroshopper tms. halpis siteitä
-elloksen rintaliivejä
-lidlin joku kana curry pussiateria
-lidlin purkkinuudeli
-lidlin mansikkajäätelö
-joku s marketin omena jäätelö, hyh, siis puikko
-pirkka manteli cappuccino jauhe
-aco ripsiväri
-maybellinen unstop...*jotain* ripsari
-wet n wild meikkejä
-aco päivävoide rasvoittuvan ihon
-nivea kasvonpuhdistuksia
-louis widmer cover stickia
-alle 30e tyynyjä
-monia lääkkeitä

Ja vaikka mitä. en olis uskonut et noin paljo tulee kamoja mitä en osta enää

Sulla näyttää olevan varaa valita. Mulla ei oo.

njaa
paljonhan näitä ois mutta ekana tuli mieleen alkkarit jotka on haaroista ihan hemmetin kapeet, tai sit ne, missä on haaroissa saumakohta ja sen päällä semmonen pelkästään kulmista kiinni oleva lärpäke. Yritän myös olla ostamatta c-kupin rintsikoita ja vihdoin uskoa, että mun koko on vähintään se d-kuppi :(

heh
Alkuperäinen kirjoittaja njaa:
paljonhan näitä ois mutta ekana tuli mieleen alkkarit jotka on haaroista ihan hemmetin kapeet, tai sit ne, missä on haaroissa saumakohta ja sen päällä semmonen pelkästään kulmista kiinni oleva lärpäke. Yritän myös olla ostamatta c-kupin rintsikoita ja vihdoin uskoa, että mun koko on vähintään se d-kuppi :(
Mä aion laihuttaa itteni taas b

njaa
ainiin ja ne ikean isot kylpypyyhkeet!! Hemmetti siitä on varmaan 10 vuotta kun ne on ostettu ja niistä edelleen lähtee sitä töhkää niinku ois eka kertaa käytössä. Tässä tapauksessa "kuin uusi" ei oo hyvä juttu... Jokohan muuten viittisin heittää ne menemään :D

köyhä
Alkuperäinen kirjoittaja njaa:
ainiin ja ne ikean isot kylpypyyhkeet!! Hemmetti siitä on varmaan 10 vuotta kun ne on ostettu ja niistä edelleen lähtee sitä töhkää niinku ois eka kertaa käytössä. Tässä tapauksessa "kuin uusi" ei oo hyvä juttu... Jokohan muuten viittisin heittää ne menemään :D
Mulle

jep
Lumenen ripsareita, ihan paskaa. Olvin vanillacolaa, maistuu ihan laihalle amarettocolalle. Ratian pyyhkeitä, ne nukkaa vaikka niitä kuinka pesee, kiva olla suihkun jälkeen ihan mustassa nöyhdässä. Tupla-suklaapatukoita,on vaan pahaa.

meillä hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Ekana tuli mieleen muistaakseni Peuhu-merkkinen välikausihaalari, joka parin kuukauden aikana hajosi tuhannen säpäleiksi normaalista ulkokäytöstä. Halpa ei ole yhtä kuin hyvä...
meillä oli lahjaks saatu peuhu-toppahaalari, muuten hyvä mut vähän huono.. huppu niin pieni ettei mahtunu päähä, ja saumat alko ratkeileen melkein heti.. :/

Meillä on yks Peuhun toppahaalari ja on kyllä ollut tosi hyvä,hakkaa tuon luhta-toppiksen mennen tullen.Kaks talvee oli tuo peuhu käytössä eikä mitään kulumia tullut,kesti hyvin ja oli tosi lämmin!Luhta ollut 3kk käytössä ja neppi irti,kangas kulunut,jalkalenkki katkennut (siis kuminen sellainen).Luhtaa en enää osta!

Alkuperäinen kirjoittaja ?Vaatimaton?:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Citroen c3 en enää osta. Columbian kumi-talvikenkiä en osta enkä suosittele kenellekään! Iahn järkyn surkeet!!!!
Eikä!

Mulla on molemmat, tai ainakin jotkut Columbian kengät, joissa kumia reunassa ja karvaa sisällä.

Ihan loistavia, molemmat, auto ja kengät!
Mulla hajonnu autosta molemmat etujouset, semmoinen 400 ? remppa / kerta. Ja ihan normi ajossa. Tai oikeastaa auto on ollut paarkissa ku nuo on tapahtunu... :eek:

Lapsilla noi kengät. Olivat tarhassa kauvattanu 5 tuntii ja kosteiksi jäivät!!! |O

Ei enää noita, kiitos

Yhteistyössä