Asioita joita et osta enää toista kertaa!

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
onhan noita
HP:n Fruity -soosi, se Auran kevyt"homejuusto", MyllynParas Tattarihiutaleet, kaikki alkoholittomat punaviinit, www-merkkiset sampoot ja hoitoaineet (hiukset haisee liimalle niiden jälkeen), vakuumipakatut (en muista merkkiä) karjalanpaisti -lihat (kumipalloista puheenollen...), suurin osa "salaattijuustoista" eli niistä fetakopioista, ja varmaan kymmeniä ja kymmeniä pettymysostoksia mitä just en muista. Ja oikeesti en oo kranttu=) !!

Saraldo
Ekana tuli mieleen muistaakseni Peuhu-merkkinen välikausihaalari, joka parin kuukauden aikana hajosi tuhannen säpäleiksi normaalista ulkokäytöstä. Halpa ei ole yhtä kuin hyvä...

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Kokki merkkisiä "naudan" jauhelihapihvejä...olivat Cittarissa tarjouksessa...hyi helvata mitä teollisuuden makusta shittiaaaa....yöök
Oliko ne 2,99? ja kymmenen kappaletta per paketti? Litra marinadia mukana? Oli muuten aika karseita... :x Tyttö ilmoitti kahden palan jälkeen, että "sopiiko, jos syön vaan tämän muusin?". Oli vähän pippurisiakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Ekana tuli mieleen muistaakseni Peuhu-merkkinen välikausihaalari, joka parin kuukauden aikana hajosi tuhannen säpäleiksi normaalista ulkokäytöstä. Halpa ei ole yhtä kuin hyvä...
meillä oli lahjaks saatu peuhu-toppahaalari, muuten hyvä mut vähän huono.. huppu niin pieni ettei mahtunu päähä, ja saumat alko ratkeileen melkein heti.. :/

Voi, elämän varrella varmaankin monia surkeita ostoksia tullut tehtyä.

Halpis kaakaot, joutuu annostelemaan niin julmetusti.
Mitään valmis-taco-tortilla maustejauheita.
Lastulevyhuonekaluja (tasan yhden olen omistanut, ja se riittää)
Rintaliivejä tai kenkiä sovittamatta.

Tulen lisäilemään, kun alan muistaa järkyttäviä ostoksiani, olen ne autuaasti unohtanut..

Liivinsuojia
tuttipullojen höyry-desinfiointilaite
halpis itkuhälytin

jossu
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Kokki merkkisiä "naudan" jauhelihapihvejä...olivat Cittarissa tarjouksessa...hyi helvata mitä teollisuuden makusta shittiaaaa....yöök
Oliko ne 2,99? ja kymmenen kappaletta per paketti? Litra marinadia mukana? Oli muuten aika karseita... :x Tyttö ilmoitti kahden palan jälkeen, että "sopiiko, jos syön vaan tämän muusin?". Oli vähän pippurisiakin...

Just niitä...meillä oli kans 4-vuotias söi potut mutta "pihvi" jäi lautaselle..eikä tullu edes mieleen sanoa et "syöppäs nyt kaikki" :D

- lastulevystä tehtyjä huonekaluja
- kevyttä Auraa (se on takuulla kumista tehty)
- halpisketsuppeja
- Lidlin valkosuklaata, jossa mansikkapaloja... mulle tuli siitä ulkonäöstä mieleen ihottuma :$

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Noi cittarin pihvit meni roskiin, tosiaan.
Ei tuppereita, ei niitä kynttilöitä, ei mitään kotimyynti tuotteita eikä kutsuja.
Mä oon kans laittanut stopin ihan kaikille kutsuille.. Järkyttävää ihmisten kusetusta ja ne perkuleen tupperikipot, miten NE VOI olla niin kalliita, tyyliin muovinen lasagne vuoka 129e..huh huh

:eek:

Yhteistyössä