Asioita joita et osta enää toista kertaa!

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
?Vaatimaton?
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Citroen c3 en enää osta. Columbian kumi-talvikenkiä en osta enkä suosittele kenellekään! Iahn järkyn surkeet!!!!
Eikä!

Mulla on molemmat, tai ainakin jotkut Columbian kengät, joissa kumia reunassa ja karvaa sisällä.

Ihan loistavia, molemmat, auto ja kengät!

- Valion Pro feel jogurttia, makeutettu aspartaamilla. Maistui niin pahalle, että viemäriin meni.
- Ananaksen makuista teetä
- Lumenen maskaraa. Ostin vasta Extra Volymen ja ripset on kauheita paakkuja täynnä, kun sitä niihin vetelee.

- kaikki einekset, esim. ns. lihapullat tai nuggetit tai mikään mikrossa lämmitettävä pikapaskamukaruoka.
- ruokakerman tapaiset ällölisäainekevytsekoitukset, ihan oikeesti, yököttävää.
- pirkan mozzarellapallot, kumisia.
- vauvan lihasoseet, haisee pahalle.

pikkubertta
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhaa:
Ikuna en ole niin köyhä että enää ostaisin rainbow tiskiainetta. Ei irtoo prkl pullosta millään,aina on reikä tukossa...
:D Enkä minä, puristin suutuspäissäni pulloa sitten niin kovaa että koko p.ska korkki tai mikä lie lensi kierteineen päivineen lavuaariin - sitten oli kyllä tiskiainetta vedessä :D

Kassleria ei meidän pöytään tule!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Kevyt Aura-juusto

Sanat ei riitä kuvaamaan sen pahuutta. Kumimainen on vielä mieto ilmaus.. Se ei edes sula vaikka kuinka koetat keittää. yök
Peesi
mä oon tiiättekö ihan varma että se kevyt aura on "kevyesti huoneenlämmössä hometettua edamia".oli pahaa :x

Lidlin pakaste-valkosipulipatonkia (tuli kerran oksutauti kylään noiden jälkeen)

Mummon pannupihvi tms. eines. ihan hirveää

Acerin läppäriä tai mitään muutakaan tuotetta ko. firmalta

lisäilenpä jos muistan.

Yhteistyössä