PeesiAlkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Kevyt Aura-juusto
Sanat ei riitä kuvaamaan sen pahuutta. Kumimainen on vielä mieto ilmaus.. Se ei edes sula vaikka kuinka koetat keittää. yök
Eikä!Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Citroen c3 en enää osta. Columbian kumi-talvikenkiä en osta enkä suosittele kenellekään! Iahn järkyn surkeet!!!!
nämä myös, halpa kilohinta mutta vähän syötävää, eikä edes niin hyvää kun file.Alkuperäinen kirjoittaja ol:, broilerin koipireisi paloja
Enkä minä, puristin suutuspäissäni pulloa sitten niin kovaa että koko p.ska korkki tai mikä lie lensi kierteineen päivineen lavuaariin - sitten oli kyllä tiskiainetta vedessäAlkuperäinen kirjoittaja Hahhaa:Ikuna en ole niin köyhä että enää ostaisin rainbow tiskiainetta. Ei irtoo prkl pullosta millään,aina on reikä tukossa...
mä oon tiiättekö ihan varma että se kevyt aura on "kevyesti huoneenlämmössä hometettua edamia".oli pahaa :xAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Kevyt Aura-juusto
Sanat ei riitä kuvaamaan sen pahuutta. Kumimainen on vielä mieto ilmaus.. Se ei edes sula vaikka kuinka koetat keittää. yök
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:Taffelin valkosipuli instant dippiä :x