Emmä voi sille mittää, että tulee tuo mieleen siusta.Hmmm....
Minä valitsisin osaasi jonkun lyyrillisemmän ja herkemmän näyttelijän.
Minoon ihonvärisempiEmmä voi sille mittää, että tulee tuo mieleen siusta.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27762753:Ei tuu ketään mieleen
Älä sekota mua tosiasioilla, nih!Minoon ihonvärisempi
jaaaaaaaaaaa, tyyppihän kuulema luikki turvamiesten taakse piiloon kun joku sano vähän pahasti sille.Wolferine Van Helsing... so on.
Tää ois päätönAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27762664:positiivista ettei minua voi noihin verrata.
Ei voi tietää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27762875:jaaaaaaaaaaa, tyyppihän kuulema luikki turvamiesten taakse piiloon kun joku sano vähän pahasti sille.
tuossahan tuo olis. nimiosassa jopa.Kukas mä olisin... ( kuvan nähneet eivät saa käyttää kuvaa mielikuvaperusteena. Sillä silloin vastaus on Elvi Räppääjä )
Miks en näe kuvaa:OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27763004:tuossahan tuo olis. nimiosassa jopa.
Kukas mä olisin... ( kuvan nähneet eivät saa käyttää kuvaa mielikuvaperusteena. Sillä silloin vastaus on Elvi Räppääjä )
Mielikuvana tulee mieleen tämä:Kukas mä olisin... ( kuvan nähneet eivät saa käyttää kuvaa mielikuvaperusteena. Sillä silloin vastaus on Elvi Räppääjä )
Juu.:heart:Täällä sitä vaan rooleja jaellaan.
Joulu on ohi :heart: Nyt vielä selvitään tuosta vuodenvaihteesta ja taas on yksi vuosi kulutettu pois elämästä. JeeJuu.:heart:
Gotta love the positive attitude :heart:Joulu on ohi :heart: Nyt vielä selvitään tuosta vuodenvaihteesta ja taas on yksi vuosi kulutettu pois elämästä. Jee
Ei näy kuvaa, män sensuuriinTapiontytär:
Ja minä kun jo pyörittelin tyytyväisenä mielessäni Reno 911 sarjan Trudy Wiegeliä etsiessäni samaistumiskohdetta.Queen olisi sekoitus tätä
ja tätä
Herkkää, haurasta, kaunista, vahvaa, uljasta, väkevää...
korjasinAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27763467:Ei näy kuvaa, män sensuuriin
En näe sitä vieläkään mutta uteliaana katsoin kyllä kuvan linkinkorjasin