asiat hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko niin, et kaikilla on asiat huonosti parisuhteessa? Löytyykö enää ketään, kellä menis hyvin ja oltaisiin tyytyväisiä puolin ja toisin? Meillä ainaki menee aivan ihanasti miehen kans, välillä nahistaan ja riidelläänki, mut aina saadaan sovittua ja kerta toisensa jälkeen huomaan tehneeni oikean valinnan! Joka aamu saan pusun kun hän lähtee töihin, joka kerta, kun olen väsynyt tai tarvitsen työrauhaa opiskeluitteni takia, hän touhuaa lasten kanssa ja saan olla rauhassa. Yhdessä hoidamme kodin ja lapset, rakastamme toisiamme ja MEILLÄ MENEE HYVIN! =) Olis kiva lukea muistakin onnellisista!

Meilläkin menee hyvin. Useinhan ihmiset ovat taipuvaisia valittamaan ja kertomaan niitä negatiivisia asioita ja unohtavat siinä samalla ne hyvät asiat. Odotamme avomieheni kanssa esikoista, rv 34 ja olemme onnellisia. Nyt olen sairaslomalla ja mammis alkaa muutaman päivän päästä. Mies käy töissä ja toden totta hänkin käy joka aamu suukottelemassa ennen töihin lähtöä, soittaa päivällä miten voin. Mies pitää meistä huolta myös taloudellisesti minua paremmin. Joskus nahistellaan ja sitten taas halaillaan. Raskaus on yhdistänyt meitä kovasti, vaikka olemme olleet yhdessä reilut kuusi vuotta. :heart: Muistamme nykyään myös sanoa toisillemme, kuinka tärkeitä toinen toisillemme olemme. Elämä on ihanaa! :hug:

meillä menee hyvin ja ollaan onnellisia. kaikista asioista voidaan keskustella ja ymmärretään sekä kunnioitetaan toisiamme. voimme luottaa toisiimme jne.. :heart: yli 4v oltu yhdessä ja 2 lasta. =) ( ei sillä, et 4v olisi pitkä aika, vaan se, et useimmilla parisuhde heittää häränpyllyä, kun saadaan lapsi/lapsia, mu meillä ei ole käynyt näin. ollaan onneksi jaksettu pitää parisuhteesta hyvää huolta :heart: :D )

Meillä menee hyvin ja on aina mennytkin. Tosin ei olla oltu yhdessäkään kuin alle 4 vuotta... että ehtiihän noita kriisejä vielä tulemaan.

Nautitaan elämästä vielä kun voidaan :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 12:22 vieras kirjoitti:
Onko niin, et kaikilla on asiat huonosti parisuhteessa? Löytyykö enää ketään, kellä menis hyvin ja oltaisiin tyytyväisiä puolin ja toisin? Meillä ainaki menee aivan ihanasti miehen kans, välillä nahistaan ja riidelläänki, mut aina saadaan sovittua ja kerta toisensa jälkeen huomaan tehneeni oikean valinnan! Joka aamu saan pusun kun hän lähtee töihin, joka kerta, kun olen väsynyt tai tarvitsen työrauhaa opiskeluitteni takia, hän touhuaa lasten kanssa ja saan olla rauhassa. Yhdessä hoidamme kodin ja lapset, rakastamme toisiamme ja MEILLÄ MENEE HYVIN! =) Olis kiva lukea muistakin onnellisista!

Noinhan meilläkin oli kunnes mies jäi kiinni pettämisestä. Monta kertaa päivässä sai kuulla että minua rakastaa ja töistäkin soitteli panonsa jäljiltä kertoakseen kuinka rakas olen!!! Sitä raskaampaa oli ymmärtää toisen petollisuutta kun kuvittelin elämäämme yhä onnelliseksi 10 vuoden yhteiselosta huolimatta. Siitä on nyt jo kohta vuosi kun asia valkeni ja yhä asiaa ei ole käsitelty lopullisesti. Ei tämä tästä enää takaisin täydelliseksi onneksi muutu :ashamed: Yhä vieläkin mieheni toistaa monta kertaa päivässä rakastavansa minua mutta en vain voi vastata samoin, sanat ikäänkuin juuttuu kurkkuun, vaikka selväähän se että yhä tunteita on kun kerta yritän anteeksi antaa... mutta on tämä nyt semmoista kyttäämistä ja epäilyä että terveyshän tässä menee jos tämä aina tulee tämmöistä olemaan.
Vaikka sitä kuinka haluaisi yrittää luottaa niin ei se palaa, ei sitten millään...

Surumieli. Kaikki kirjoittamasi on kuin minun kirjoittamaani. Ihan samoin tunsin. Rakastin miestäni 10 vuoden yhdessäelon jälkeen mahdottomasti. Kaikki oli hyvin. Teimme paljon yhdessä, vietimme kaiken vapaa-aikamme yhdessä. En osannut yhtään arvata, että miehellä oli toinen töissä.

Mikä ero minulla on kuitenkin sinuun on se, että kärvistelin yksipuolisessa ja valheellisessa parisuhteessa vain puoli vuotta. Eropäätöstä en ole katunut hetkeäkään. Nyt on uusi ihana ihminen rinnalla, johon luotan (ainakin kunnes toisin todistetaan). Voi että on ihana katsoa miestään niin, että ei koko aikaa tule mieleen "miten saatoit minulle näin tehdä". Pettäminen on asia, joka tuhoaa suhteen lopullisesti. Anteeksi voi antaa, mutta sitä toisen ihmisen kunnioittamista ei saa takaisin.

meillä myös menee ihan loistavasti. maailman paras mies ja lasteni isä minulle sattunut! kaiken vapaa-ajan olemme yhdessä. meillä yhteiset mielenkiinnonkohteet. tämä tavallinen arki tuntuu niin ihanalta. jokainen päivä oikein rinnassa lämittää kun miettii tulevaisuutta tuon rakkaan kanssa. yhdessä oltu 9.5 vuotta ja kaksi lasta kouluiässä. rakennettiin kolme vuotta sitten oma talo, ja suhde vain lujittui.
joka yö pitää vieläkin nukkua aivan toisessa kiinni. ja jos yöllä herää, käsi hamuaa heti toisen käteen.
onnellisena vaimo vm 98

Yhdessä on oltu kohta 13 vuotta :heart: On mahtunut kaikenlaista näihin vuosiin mutta onnellisia ollaan...perusasiat kunnossa,on vakityöt,oma talo,ihanat koiramme ja kesällä syntyvä vauvamme :heart: :heart: :heart:

:flower: :flower: :flower:

Teille kaikille, joilla menee hyvin. Oman parisuhteen vedellessä viimesiä henkosiaan on ihana kuulla, että ehkä oikeaa rakkauttakin on olemassa! Ei vain elokuvissa... Jatkakaa onnellisisna, toivon sitä vilpittömästi!

Yhteistyössä