Asiallista keskustelua rintojen suurentamisesta....kiitos!

cvxv
Implanteissa on eroja. Googleta se implanttimalli ja merkki mitä laitat. Jos tulee niitä syöpä ja muita juttuja (kapseloituminen, immuniteettiongelmat jne.) voit vielä vaihtaa tyyppiä....
 
cis
sun rinnat ei sitten roiku kun laitat anatomisen?
itse en voinut anatomista laittaa kun 3 lapsen jälkeen rinta jo oli senverran lerpahtanu että tulos ois ollu vaan iso ja roikkuva. siksi mulle laitettiinkin pyöreä mentorin high profile ja koko on 350cc.
oon ollu tyytyväinen. leikkaus sujui ongelmitta ja paraneminenkin meni hyvin. kerran kävin näyttämässä leikkaushaavaa terkkarissa kun se vuoti. mutta kaikki meni hyvin ja arvetkin vaaleentunu nyt huomaamattomiksi.
kapseloitumista ei oo,toinen implantti ei ihan täysin kiinnittynyt eli jos esim treenaan rintalihaksia niin se aiheuttaa yskiessä kipuja. siispä en enää treenaa rintalihasta. muuta huonoa mulle ei eteen oo tullu. paitsi jos ongelmaksi ei lasketa sitä ettei tavis kaupoista enää löydy rintaliiveja saatika bikinejä :D mun kokoni tällähetkellä on 65 G/H kuulostaa isolle, mutta koska ympärys on noin pieni niin en oo mikään pamela sentään :)

tsemppiä leikkaukseen. senverran vinkkinä että laita helposti puettavat vaatteet päälle. esim löysä t-paita ja hame,tai verkkarit. sellaset missei oo vetoketjua. ja kengät vaikka sandaalit :) on meinaa melkein mahdotonta saada vetskari kiinni. varsinkin sun,kun avataan vähän sitä lihasta.
 
Mulla on nyt joku a-kuppi tai pieni b eli ei pitäis sit roikkua. Mun käsityksen mukaan olis sit operaation jälkeen c-kuppi. Onneks mun ystävä lähtee mukaan ja auttaa sitten pukemisessa jne. :) Vähän jännittää pari päivää mitkä joudun olemaan lasten kanssa (1,6v ja 4v) leikkauksen jälkeen ilman mitään apua....
 
"vieras"
Samaa mietin, siis operaatiota. Entinen a/b kuppi on nyt sellainen lerpahtanut c/d ja todellakin, kun mentiin sitä kautta et ensin paisuttiin kun pullataikian ja sit laihduttiin+imetettiin... Mä olen imettänyt 2.5v noita kahta lasta yhteensä ja tulos näkyy, onnelliset ipanat, entiset rinnat.
Toisaalta, meillä vielä kolmas on harkinnassa, joten rinnat saa nyt vielä rauhan, mut heti kun olen varma et nyt ei enää lapsia, menen korkaamaan nää mäyrikset. Koska en mä halua loppuikääni rullailla tissejäni liiveihin. Enkä mä oikeastaan edes halua suurempia, vaan kiristystä, ylimääräistä nahkaa pois ja vähän täydennystä, sellainen rullaamaton c-kuppi ois mulle ihan riittävä, ehkä b jos saan kympin pois painosta.
Mut tsempit ap:lle, tulin vaan vuodattamaan omaa versiotani.
 
sun rinnat ei sitten roiku kun laitat anatomisen?
itse en voinut anatomista laittaa kun 3 lapsen jälkeen rinta jo oli senverran lerpahtanu että tulos ois ollu vaan iso ja roikkuva. siksi mulle laitettiinkin pyöreä mentorin high profile ja koko on 350cc.
oon ollu tyytyväinen. leikkaus sujui ongelmitta ja paraneminenkin meni hyvin. kerran kävin näyttämässä leikkaushaavaa terkkarissa kun se vuoti. mutta kaikki meni hyvin ja arvetkin vaaleentunu nyt huomaamattomiksi.
kapseloitumista ei oo,toinen implantti ei ihan täysin kiinnittynyt eli jos esim treenaan rintalihaksia niin se aiheuttaa yskiessä kipuja. siispä en enää treenaa rintalihasta. muuta huonoa mulle ei eteen oo tullu. paitsi jos ongelmaksi ei lasketa sitä ettei tavis kaupoista enää löydy rintaliiveja saatika bikinejä :D mun kokoni tällähetkellä on 65 G/H kuulostaa isolle, mutta koska ympärys on noin pieni niin en oo mikään pamela sentään :)

tsemppiä leikkaukseen. senverran vinkkinä että laita helposti puettavat vaatteet päälle. esim löysä t-paita ja hame,tai verkkarit. sellaset missei oo vetoketjua. ja kengät vaikka sandaalit :) on meinaa melkein mahdotonta saada vetskari kiinni. varsinkin sun,kun avataan vähän sitä lihasta.
Kävitkö suomesssa leikkauksessa?
 
Lissu)
Menen myös otamaan implantit kun on rahaa. minkä ikäinen olet? kerrotko vähän miten prosessi eetni siitä kun päätit hankkia ne? minne otit yhteyttä? hintaa ym :) tsemppiä operaatioon !!!!!!!!!!!
 
Olen 34 vuotias ja viimeinen niitti päätökselle oli se, kun puin tyttärelle vaippaa suihkun jälkeen itse ollessani vielä ilman vaatteita, roikkuivat rinnat tytön päällä kuin korvat:) Neljä lasta olen imettänyt ja se kyllä näkyy. Eilen mies sanoi, että tuntuu kun puristelisi löysää vesi-ilmapalloa...
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa vaikka ei rintoja olekkaan, mutta haluan että rintaliivit, vaatteet jne. näyttäisivät hyvältä päällä. Ja totta puhuakseni osaksi otan ne myös mieheni tahdon vuoksi. Ja jotenkin automaattisesti halusin Tallinnaan operaatioon...
 
  • Tykkää
Reactions: emppu75
mua kiinnostaa asia teoreettisella tasolla, en ehkä niin turhamainen (?) olis kuitenkaan... mutmut, pituutta 176cm, paino taitaa olla 57-58 täl hetkel eli samassa kuin mallivuosina ja rinnat 3,5kk imetyksen jäljiltä täysin poissa, ei niitä kyl ollut ennenkään, mut nyt kuppi on AA ja jonkin verran meinaa ahdistaa, kun mielestäni rinnanympärys sais olla isompi, kuin vyötärönympärys... Tallinna taitaa olla suositt paikka, mitenkäs vakuutusasiaty, jos jotakin sattuu??
 
"riisi"
Olen 34 vuotias ja viimeinen niitti päätökselle oli se, kun puin tyttärelle vaippaa suihkun jälkeen itse ollessani vielä ilman vaatteita, roikkuivat rinnat tytön päällä kuin korvat:) Neljä lasta olen imettänyt ja se kyllä näkyy. Eilen mies sanoi, että tuntuu kun puristelisi löysää vesi-ilmapalloa...
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa vaikka ei rintoja olekkaan, mutta haluan että rintaliivit, vaatteet jne. näyttäisivät hyvältä päällä. Ja totta puhuakseni osaksi otan ne myös mieheni tahdon vuoksi. Ja jotenkin automaattisesti halusin Tallinnaan operaatioon...
Saanko udella klinikkaa? Tai saako sitä täällä ylipäätänsä kertoa, en tiedä :/

Kolmannen imetyksen jälkeen aion minäkin käydä leikkauttamassa rintani.
 
Mie en laittaisi kroppaani mitään vierasta materiaalia,mie oon tyytyväinen omiin tisseihin,vaikka ovat b/c kokoiset eikä ihan terhakat enää ja miun mieskin rakastaa minnuu ja on tyytyväinen miun tisseihin.:) Lisäksi on riskit ja uusintaleikkaukset,miksi en itse ottaisi implanteja.
Mutta tsemppiä,jos menet leikkaukseen.Päätös on siun oma. :)
 
  • Tykkää
Reactions: emppu75

Yhteistyössä