Olen viikon päästä menossa suurentamaan nämä ajokoirankorvani ja ottaisin mielelläni vastaan kokemuksia (hyviä ja huonoja) operaatiosta. Ja mielipiteitä muutenkin...Kiitos etukäteen!
Kävitkö suomesssa leikkauksessa?sun rinnat ei sitten roiku kun laitat anatomisen?
itse en voinut anatomista laittaa kun 3 lapsen jälkeen rinta jo oli senverran lerpahtanu että tulos ois ollu vaan iso ja roikkuva. siksi mulle laitettiinkin pyöreä mentorin high profile ja koko on 350cc.
oon ollu tyytyväinen. leikkaus sujui ongelmitta ja paraneminenkin meni hyvin. kerran kävin näyttämässä leikkaushaavaa terkkarissa kun se vuoti. mutta kaikki meni hyvin ja arvetkin vaaleentunu nyt huomaamattomiksi.
kapseloitumista ei oo,toinen implantti ei ihan täysin kiinnittynyt eli jos esim treenaan rintalihaksia niin se aiheuttaa yskiessä kipuja. siispä en enää treenaa rintalihasta. muuta huonoa mulle ei eteen oo tullu. paitsi jos ongelmaksi ei lasketa sitä ettei tavis kaupoista enää löydy rintaliiveja saatika bikinejä mun kokoni tällähetkellä on 65 G/H kuulostaa isolle, mutta koska ympärys on noin pieni niin en oo mikään pamela sentään
tsemppiä leikkaukseen. senverran vinkkinä että laita helposti puettavat vaatteet päälle. esim löysä t-paita ja hame,tai verkkarit. sellaset missei oo vetoketjua. ja kengät vaikka sandaalit on meinaa melkein mahdotonta saada vetskari kiinni. varsinkin sun,kun avataan vähän sitä lihasta.
mä voin vaihtaaMä taas haluisin nuo pienet rinnat.. ei ole sekään kivaa kun on suuret :/ Mut onnea operointiin
Saanko udella klinikkaa? Tai saako sitä täällä ylipäätänsä kertoa, en tiedä :/Olen 34 vuotias ja viimeinen niitti päätökselle oli se, kun puin tyttärelle vaippaa suihkun jälkeen itse ollessani vielä ilman vaatteita, roikkuivat rinnat tytön päällä kuin korvat Neljä lasta olen imettänyt ja se kyllä näkyy. Eilen mies sanoi, että tuntuu kun puristelisi löysää vesi-ilmapalloa...
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa vaikka ei rintoja olekkaan, mutta haluan että rintaliivit, vaatteet jne. näyttäisivät hyvältä päällä. Ja totta puhuakseni osaksi otan ne myös mieheni tahdon vuoksi. Ja jotenkin automaattisesti halusin Tallinnaan operaatioon...