asiakaspalvelua parhaimmillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olipas oikein superhyvää palvelua kassalla tänään ruokakaupassa...
Kaikki meni ihan normisti, kunnes kassaneiti alkoi manaamaan ääneen: ei, ei (oman nimensäkin mainitsi) ei noin...
Sitten ilmoitti ihan pokerina, että onks sulla käteistä? ( Olin sanonut maksavani kortilla) Kun mä painoin käteismaksu ja en osaa muuttaa sitä.
Sanoin et ei ole. Soitti toiselle työntekijälle, vain sanoakseen mitä oli tehnyt ja että asiakas hakee nyt automaatista sitä käteistä.
No, ilmoitin sit että en aio hakea.
Tässä kohtaa heitti aika ikäväksi neidon äänensävy: Se on ihan tossa nurkalla se automaatti.
Olkoon vastasin ja sanoin voivani jättää ostokset hihnalle jos niikseen tulee.
Sanoi että jätä sitten.
Kun tein lähtöä, kysyin, että eikö todellakaan kassakoneessa ole edes mitään "cancel" nappia ja eikö niitä voi vetää siitä uudelleen. No on. No miksi hel...ssä et sitten tee niin?
Ja niin sitten veti ne muutamat tavarat uudestaan ja se oli siinä.
Ei pysty käsittää, miten noin suoraan sanottuna tietämätön voi olla kassalla? Mitähän se kauppiaskin ajattelis, jos tietäis? Oliko kyse siitä, että ennemmin juoksuttaa asiaks automaatille kun tehdä se homma uudestaan, kun itse kämmää?
Että pisti kiehuamaan :/

Kyllä mä ajattelin jonkun palautteen laittaa. Vaikka mulla ois ollut käteistä kukkaro täynnä, oisin kieltäytynyt maksamasta koska mä nimenomaan ilmoitin maksavani kortilla. Ja en tosiaan lähde 1- ja 3-vuotiaan kanssa hakemaan rahaa seinästä vain siksi et kassaneiti ei joudu korjaamaan omaa virhettään...

Yhteistyössä