Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi naiset antaa ensin tehdä itselleen kaikenlaista, ja sitten jälkikäteen sössöttää kuinka on tullut väärinkohdelluksi jne...?
No sähän se valopää oletMietippä nyt kumpi on helpompi tapa toimia eli näyttää se kassi sille kassalle vaiko odottaa että paikalle tulevat myymälävartijat ja vievät sinut ostoksiesi kera tutkittavaksi ?
Kaikki ei halua mennä sieltä mistä aita on matalin! Mulla on sentään itsemääräämisoikeus.
Ota itse kolme lasta mukaan kauppaan, osta _ISOT_ ostokset, jossa muunmuassa pakasteita, jotka menee pilalle jos jäädään odottamaan vartijoita tai poliiseja jne... Ja kello alkoi olla jo iltapala-aika siinä vaiheessa kun kassalla olin.. Ei tulis mieleen kauheesti järjestää siinä hulabaloota ja tosiaan kaupassa oli _paljon_ muitakin..Ja se aiheuttaa kyllä mulle sen, etten haluaisi kasvojani menettää..Kuten ehkä jossain määrin koin menettäväni kun jouduin käsilaukkuni sille tädille esittelemään siellä...